رفتن به مطلب

wp_std

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    28
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط wp_std

  1. wp_std

    زوم کردن نقشه گوگل

    سلام دوستان چه جوری باید زوم نقشه ی گوگل که در سایتمون استفاده کردیم رو بیشتر کنیم؟ اینجا رو ببینید: http://erfanlawyers.ir/contacts/ میخوام نقشه با زوم بیشتری نشون داده باشه. حالت فعلیش اصلا مناسب نیست. امیدوارم متوجه منظورم شده باشید.
  2. wp_std

    مشکل با افزونه dw question & answer

    سلام لطفا به این لینک برید: http://erfanlawyers.ir/dwqa-questions/ نمی دونم چرا فقط سوال اول باز می شه و بقیه باز نمی شن! ایراد از چی می تونه باشه؟ می شه کاری کرد که اون حالت های وضعیت (همه، بی پاسخ، حل شده و..) رو بعضی هاشو حذف کرد؟
  3. wp_std

    ایجاد امکان پرسش و پاسخ در سایت

    متشکرم. با جستجویی که انجام دادم هم متوجه شدم بهترین گزینه برای این کار dw question answer هست. الان دارم باهاش کار می کنم. خیلی راحته و هرچی که نیاز داشتم داره.
  4. wp_std

    ایجاد امکان پرسش و پاسخ در سایت

    در ضمن من میخوام فقط مدیر به سوال پاسخ بده و کاربران دیگه امکان جواب دادن و نظر دهی و لایک نداشته باشن. و مدیر اول سوال رو ببینه و اگه مشکلی نداشت تایید کنه که سوال تو سایت نمایش داده بشه.
  5. wp_std

    ایجاد امکان پرسش و پاسخ در سایت

    فکر می کنم این افزونه خیلی بیشتر از نیاز من هست و اصلا نباید نصبش می کردم. الان برای حذفش دچار مشکل شدم و وقتی حذفش می کنم سایتم به صورت صفحه سفید میاد بالا. برای پرسش و پاسخ در سایتم افزونه های دیگه ای پیدا کردم از جمله anspress و DW Question & Answer و ... میخوام بدونم بین افزونه هایی که وجود داره برای این کار کدوم بهتره و فارسی شده هست؟ با توجه به اینکه فقط یک روز زمان دارم برای این کار خواهش می کنم بهترین گزینه رو معرفی بفرمایید.
  6. wp_std

    ایجاد امکان پرسش و پاسخ در سایت

    سلام من میخوام در بعضی از صفحات سایتم پرسش و پاسخ داشته باشم. عضویت کاربران هم مهم نیست. یعنی کاربران بدون عضویت هم بتونن سوال بپرسن. (اگه امکانش نیست هم که عضویت میذارم). به من گفتن buddy press نصب کن میتونی پرسش و پاسخ داشته باشی تو سایتت. ولی بعد از نصب کل پوسته سایتمو عوض می کنم. وقتی هم که دوباره پوسته خودمو فعال می کنم ظاهرا نمیشه از امکانات buddy press استفاده کنم. البته در حالتی که پوسته خودم رو فعال می کنم یک نوار در بالای سایتم وجود داره که مربوط به بادی پرس هست و چند گزینه داره به همراه ساب منو هاشون: حساب کاربری من - داشبورد - اعلانات - مشاهده. روی هرکدوم که کلیک می کنم صفحه ی ارو
  7. wp_std

    افزونه آخرین اخبار

    سلام افزونه آخرین اخبار لازم دارم که تاریخ رو به صورت خاصی نمایش بده. در جایی که این افزونه استفاه میشه مثلا در صفحه اصلی، تیتر چند تا خبر آخر بیاد و کنار تیتر، تاریخش نمایان باشه به این صورت که اگر خبر یه ساعت پیش درج شده بنویسه یک ساعت قبل و کلا خبرهایی که امروز درج شدن با ذکر ... ساعت قبل نشون بده و نه تاریخ روز. و خبرهایی که مربوط به یک روز قبل و ماقبل اون هستن رو با تاریخ نشون بده. الان افزونه آخرین اخبار دارم ولی تاریخ روز رو میزنه. چند ساعت قبل نمی نویسه.
  8. wp_std

    عدم نمایش سایت روی localhost

    دو خط کد به فایل های header.php و functions.php اضافه کرده بودم برای فارسی شدن قالب که باعث این مشکل شده بود.
  9. wp_std

    عدم نمایش سایت روی localhost

    سلام من سایتم رو روی xampp آوردم بالا. تا حالا هیچ مشکلی نداشتم ولی الان یهو یه مشکل پیش اومد. وقتی توی address bar تایپ می کنم localhost هیچ چیزی نشون نمی ده. یه blank page میاره. مشکل از کجاست؟
  10. wp_std

    تغییر در ساختار portfolio

    سلام همونجور که می دونید ساختار portfolio به این صورت هست که یک سری category تعریف می کنیم و برای هر category یک سری صفحه ایجاد می کنیم. در یک صفحه ی مجزا همه ی اسامی category ها نمایان می شود که با کلیک بر روی اسم هر category همه ی محصولات (صفحات) مربوط به آن category نمایش داده می شود. سوالی که دارم این است که آیا امکان این وجود دارد که با کلیک روی هر category همه ی محصولاتش نشان داده نشود و فقط چند محصول خاص نمایش داده شود؟ به جای یک صفحه که در آن همه category ها وجود دارد و با کلیک روی هر category همه ی محصولاتش ظاهر شود، چند صفحه داریم که در هر صفحه با کلیک بر روی یکc
  11. wp_std

    درخواست یک نوع افزونه

    خب نمیشه که. اگه پلاگین نباشه چه جوری بذارمش روی سایت وردپرسم؟
  12. wp_std

    درخواست یک نوع افزونه

    سلام در سایت http://go.sap.com/index.html در سمت راست صفحه یک کادر آبی contact us وجود داره. چنین پلاگینی اسمش چی هست؟ کسی سراغ داره بهم معرفی کنه؟
  13. سلام همونطور که می دونید یک فولدر language در روت سایت وجود داره که مثلا وقتی زبانتون فارسی باشه توش فایل های مرتبط وجود داره. در فایل fa_IR.po که در فولدر language هست بسیاری از کلمات انگلیسی سایت نوشته شده و معادل فارسیشون هم نوشته شده. سوال من اینه که چطور این فایل رو فراخوانی باید کرد که کلمات انگلیسی رو دیگه نبینیم توی سایت و دقیقا معادل های فارسیشونو ببینیم؟ از این لینک کمک گرفتم و کارهایی که گفته بود انجام دادم ولی هیچ تغییری نکرد. http://www.templatemonster.com/help/wordpress-change-site-language-starting-wordpress-4.html
  14. wp_std

    مشکل با مگامنو

    سلام من یک مگامنو گذاشتم روی سایتم. برای دوتا از ساب منوهام یه مشکل پیش اومده. وقتی عرض ساب منو رو از طریق پنل مدیریت > wr-megamenu کم می کنم، جای ساب منو عوض میشه (در عکس می تونید مشاهده کنید.) برای رفع این مشکل باید چیکار کنم؟
  15. wp_std

    مشکل با مگامنو

    سلام من یک مگامنو گذاشتم روی سایتم. برای دوتا از ساب منوهام یه مشکل پیش اومده. وقتی عرض ساب منو رو از طریق پنل مدیریت > wr-megamenu کم می کنم، جای ساب منو عوض میشه (در عکس می تونید مشاهده کنید.) برای رفع این مشکل باید چیکار کنم؟
  16. wp_std

    تغییر ساختار یک افزونه

    سلام دوستان من همیشه با پیدا کردن فایلی که در اون کد خاصی وجود داره مشکل دارم. مثلا الان افزونه wr-megamenu رو دارم که می خوام در حالتی که منو فیکس میشه و با اسکرول صفحه پایین میاد، علاوه بر گزینه های منو، در سمت چپ و روی منو لوگوی سایت رو بذارم. اما هرچی می گردم از بین فایل های زیاد php ای که داره این قسمت رو پیدا نمی کنم. هیچ راه خاصی نداره و باید دونه دو نه ی فایل های php رو باز و بررسی کنم؟
  17. wp_std

    Advanced post slider

    سلام دوستان کسی از پلاگین Advanced post slider برای ایجاد carousel slider استفاده کرده؟ این پلاگین سه نوع اسلایدر ایجاد می کنه: standard , carousel , ticker.من با ticker و standard مشکلی ندارم ولی هرکاری می کنم carousel ظاهر نمیشه.یعنی کادر اسلایدر و دکمه های عقب و جلو ظاهر میشه ولی محتوای اسلایدر که همون متن و عکس هاست نمیاد. توی اسکرین شات این لینک، آخرین اسلایدر مد نظرم هست. کسی با این پلاگین کار کرده؟ https://wordpress.org/plugins/advanc...r/screenshots/ اگر پلاگین مشابهی سراغ دارید ممنون میشم لینک بدید. ممنون.
  18. wp_std

    مشکل با عکس ها

    یه carousel slider می خوام که هم عکس داشته باشه و هم نوشته زیر عکس باشه.
  19. wp_std

    مشکل با عکس ها

    carousel-horizontal-posts-content-slider
  20. wp_std

    مشکل با عکس ها

    خیلی ازتون ممنونم. با یکی از افزونه ها که خیلی نیازش دارم مشکل داره. یعنی از این افزونه نباید استفاده کنم؟
  21. wp_std

    مشکل با عکس ها

    سلام من به تازگی نمی تونم هیچ عکسی اضافه کنم. و وقتی هم می خوام از توی کتابخانه یک عکس انتخاب کنم اصلا عکس های کتابخانه رو نشون نمی ده! باید چیکار کنم؟
  22. wp_std

    یک نوع خاص carousel slider

    میشه بیشتر توضیح بدین؟
  23. wp_std

    یک نوع خاص carousel slider

    این به وردپرس میخوره؟ نصب میشه؟ باتوجه به اینکه مخصوص وردپرس نیست؟
  24. wp_std

    یک نوع خاص carousel slider

    امتحان کردم نشد دقیقا اسلایدری که می خوام اینه: http://www.jqueryscript.net/rotator/...Query-CSS.html ولی متاسفانه برای وردپرس نیست. می تونم تبدیلش کنم؟
  25. wp_std

    یک نوع خاص carousel slider

    این امکان وجود داره که یک پلاگین معمولی جی کوئری رو استفاده کنم در قالب وردپرس؟ مخصوص وردپرس نباشه؟
×
×
  • اضافه کردن...