رفتن به مطلب

ak754357

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره ak754357

  • درجه
    تازه کار
  1. ak754357

    مشکل افزونه postviews

    کسی نمیدونه؟!؟ چند روزی هست که بدون جواب مونده...!
  2. ak754357

    مشکل افزونه postviews

    خب این دو تا تگ از الزامات و مقدمات اولیه یه قالب وردپرسه. این دو تا تگ با اینکه وجود داره اما بازم مشکل داره!!!
  3. ak754357

    مشکل افزونه postviews

    به کندی بالا میرن!
  4. ak754357

    مشکل افزونه postviews

    سلام، هیچ گونه نتیجه ای هم از غیرفعال کردن افزونه ها حاصل نشد...!
  5. ak754357

    مشکل افزونه postviews

    سلام، تمام مواردی که شما گفتین رو قبلا انجام دادم و نتیجه ای حاصل نشده فقط گزینه آخر شما میمونه که افزونه هایی رو غیرفعال کنم تا ببینم با کدوم یکی تداخل پیدا کرده!!!
  6. ak754357

    مشکل افزونه postviews

    اتفاقا سرچ که کرده بودم همینجا یگی از دوستان علتش رو افزونه کش گفته بود که بنده افزونه کش رو غیرفعال کردم اما نتیجه ای حاصل نشد! مگه بازدید ربات از یه پست ما چقدر هست که اینقدر محسوس شده!؟ یعنی پستی که معمولا بالای صد تا در عرض نیم ساعت بازدید داره حالا به عددی کمتر از 20 رسیده! در صورتی که آمار بازدید کلی ما تغییری نکرده!
  7. ak754357

    مشکل افزونه postviews

    سلام، روز بخیر اخیرا مشاهده کردیم که افزونه postviews به درستی کار نمیکنه و بازدید رو به درستی درج نمیکنه! قبل از ایجاد تاپیک هم سرچ کردم و نتیجه ای نگرفتم، به طور متوسط هر پستی که توی سایت گذاشته میشه بعد از مثلا یک ساعت بازدیدش بالای 100 تا میرسه اما اخیرا اینطور نیست و این یک مسئله جدیدی هست که بعد از فعالیت چند ساله تو همین سایت رخ داده! سایت خبری ای هست با بازدید روزانه حدود 25 هزار تا و رتبه الکسا سه رقمی. میخواستم بدونم مشکل از کجاست و چگونه رفع میشه!
  8. ak754357

    سنگینی قالب

    سلام مجدد حرف شما کاملا متین و درست من حتی شده کدهای Css و js رو حذف کردم اما بازم تغییری نکرد! اصلا من از ابزارک هم حتی استفاده نکردم! افزونه ها به صورت صحیح کار میکنن وضوح تصاویر و... هم سوال من اینجاست که چرا رو قالب قبلی که حدودا مشابه همینه چرا همچین مشکلی نیست؟ اگه رو گزینه چهار فوکوس کنم، بازم سوال پیش میاد چرا رو بخش دیگه چنین مشکلی نیست؟ (مشکل از سرور هم نمیتونه باشه، چون باز رو همون سرور و جای دیگه البته تست کردم و مشکلی نداشت!)
  9. ak754357

    سنگینی قالب

    سلام یه سایتی داریم با حدود 700 مگ حجم دیتابیس واکنون هم قالبی داریم که روی سایت هست و در مدت زمان معقولی سایت لود میشه اما قالب جدید رو که روش فعال میکنم، به شدت زمان میبره تا بخواد لود بشه حال همون قالب رو، بر روی سایت دیگه که البته فقط روش چندتا پست هست، بدون هیچ مشکلی و با سرعت کاملا خوب لود میشه میخواستم بدونم مشکل از چی میتونه باشه؟!؟ باتشکر
×
×
  • اضافه کردن...