رفتن به مطلب

ElhamGdz

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره ElhamGdz

  • درجه
    تازه کار
  1. ElhamGdz

    فیشینگ وردپرس چند سایته

    من به این خاطر گفتم فیشینگ چون تو این مواقع ایمیلی که برای من فرستاده میشه و توضیح میده که چه اتفاقی برای سایت افتاده با عنوان فیشینگ مسئله رو توضیح میده، خب پس با توضیحی که شما دادید من چه جوری میتونم این مسئله دیفیس رو جلوش رو بگیرم که دیگه از این قبیل آپلود ها اتفاق نیافته. واقعا ممنون میشم اگر راه حل های ممکن رو بهم نشون بدید.
  2. ElhamGdz

    فیشینگ وردپرس چند سایته

    سلام من تا حالا دو بار وردپرس چندسایته راه اندازی کردم و هر دو بار با فیشینگ مواجه شدم و یکسری فایل بر روی سرور آپلود شده. آیا یکسری تنظیمات خاص وجود داره که باید در راه اندازی وردپرس چند سایته رعایت کرد که این اتفاق نیافته؟ لطفا اگر اطلاعاتی در این خصوص دارید اعلام کنید تا مشکل من هم بر طرف بشه. یه نکته ای هم که وجود داره و اونم اینه که یه تمی دارم که توی هر دو بار راه اندازی وردپرس چند سایته برای یکی از سایت ها استفاده کردم، آیا میتونه مشکل از تم باشه که باعث بشه فیشینگ به راحتی اتفاق بیافته و بتونه فایل آپلود کنه؟ همچنین چطوری میتونم این آپلود فایل را که بر اساس فیشینگ اتفاق میافته رو ببندم
  3. سلام، من پلاگین رو نصب کردم و صفحه ایی هم که پلاگین رو توی آن فعال کردم دکمه های جستجو در تیکت ها و ارسال تیکت جدید را نمایش میده اما با کلیک روی هر کردام از این دکمه ها هیچ اتفاقی نمیافته. خواستم فایل jquery.js رو محتویاتش رو پاک کنم اما متاسفانه توی فلدر پلاگین این فایل وجود نداره، فقط توی فلدر Script فایل script.js رو دارم. چه جوری میتونم این مشکل رو حل کنم ؟
×
×
  • اضافه کردن...