رفتن به مطلب

beginner1393

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره beginner1393

  • درجه
    تازه کار
  1. من سایت اداری ندیدم که با وردپرس باشه ! همه اونهایی که از cms رایگان استفاده کردن از جوملا استفاده کردن ! چرا ؟! یعنی امنیت وردپرس کم هست یا امکاناتش ؟!
  2. متشکر چرا خودم دیدم هک شده بود ! چه قالبی پیشنهاد می کنید ؟ کارم با قالب رایگان راه میوفته ؟ نمیشه چندتا فیلد به هر فصلنامه ای که ادمین آپلود می کنه اضافه کرد ؟ منظورم اینه که ادمین موقع نوشتن پست جدید برای فصلنامه جدید ، بتونه چند فیلد مثل تاریخ،نام نویسنده و این موارد را هم پر کنه ، بعدا بشه بر اساس اینها جستجو انجام داد !
  3. سلام قراره سایتی برای فصلنامه طراحی کنم ، مدیر سایت باید بتونه فصلنامه ها را توی سایت وارد کنه که شامل متن توضیحات،عکس فصلنامه و خود فایل pdf فصلنامه هست. یکسری لینک ها هم مدیر باید بتونه توی سایت قرار بده . بازدیدکننده سایت باید بتونه فصلنامه ها را جستجو کنه ، بر اساس تاریخ و نام . همچنین باید بتونه برای ادمین سایت مقاله ارسال کنه (آپلود کنه) فعلا در همین حد می خوام . با وردپرس کارم راه میوفته ؟ اگر بعدا تغییراتی بخوام بدم میشه ؟ من با php مشکلی ندارم و میتونم کل این ها را با php بنویسم اما از طراحی هیچی نمیدونم و به خاطر همین میخوام از wordpress و قالب آماده استفاده کنم. ظاهر سایت و بحث امن
×
×
  • اضافه کردن...