رفتن به مطلب

dvdlar2005

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    16
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره dvdlar2005

  • درجه
    تازه کار
  1. dvdlar2005

    مشکل بعد از آپدیت وردپرس

    سلام من بعد از آپدیت ورد پرس سایتم بالا نمیاد. http://shop.moharramlarestan.ir/ این خطا میاد: There has been a critical error on your website. Learn more about debugging in WordPress چیکار کنم؟ لطفاً راهنماییم کنید
  2. سلام من درخواست افزونه دارم که در ووکامرس بعد از ثبت سفارش توسط مشتری، مدیر فروشگاه قیمت را تعیین کند.{چون کار ما خدماتی هست قیمت برای مشتریان مختلف خیلی متفاوت است} آیا این امکان وجود دارد؟
  3. dvdlar2005

    افزونه سایت خدماتی

    سلام کار ما تعمیر پرینتر و دستگاه کپی است. دنبال افزونه ای از ورد پرس هستم که امکانات زیر داشته باشه کاربر یک صفحه ثبت سفارش داشته باشد که در آن مدل دستگاه و سریال ،ایرادی که دستگاه دارد و تاریخی که میخواهد دستگاه را بیاورد را اعلام کند.من بر اساس برنامه ریزی کاری آن را تایید یا تاریخش را تغییر دهم. و پس از تعمیر در همان سایت به مشتری اعلام هزینه کنم و مشتری به صفحه پرداخت هدایت گردد. آیا چنین افزونه ای هست؟
  4. dvdlar2005

    افزودن ابزارک به قالب

    سلام من یک سایت دارم به آدرس http://moharramlarestan.ir/ فقط ستون سمت راست قالب میشه ابزارک اضافه کرد ولی من می خواهم در ستون چپ و وسط هم ابزارک استفاده کنم کسی هست که قالب رو تغییر بده ؟ وهزینش چقدر میشه؟
  5. خوب پلاگینی دارید که معرفی کنید؟
  6. ممنون از پاسختون من این دو افزونه رو امتحان کردم و لی هردو به هاست دانلود وصل نمیشن.و فایل از هاست اصلی میگیرن.اما سایت من دو هاست جداگانه دارد یکی برای وردپرس و یکی برای دانلود
  7. اسم پلاگین رو نفرمودید؟
  8. dvdlar2005

    افزونه ftp

    سلام من یک سایت و یک هاست دانلود جداگونه دارم. می خواهم صد فایل mp3 را با ftp درهاست دانلود آپلود کنم.ودر قسمت رسانه ورد پرس نمایش داده شود. از چه افزونه ای استفاده کنم؟
  9. سلام منم یک سایت دارم و یک هاست دانلود جداگانه. حدود 100فایل صوت و ویدئو میخواهم در هاست دانلود باftp آپلود کنم.آیا راهی هست که این 100فایل در رسانه وردپرس نمایش داده شود؟
  10. سلام منم مشکل دارم با edd اولا لینک رو مستقیم نشان میدهد دوما زمانی که گزینه "با فعال‌کردن این گزینه، قابلیت "ادامه‌دادن" دانلود به فایل‌های دانلودی اضافه می‌شود. نکته: با فعال‌کردن این گزینه، پیکربندی دانلود EDD دیگر تأثیری نخواهد داشت" را فعال می کنم لینک دانلود کار نمی کند مشکل چیست؟
  11. dvdlar2005

    افزونه دانلود قسمتی برای EDD

    آقا من از edd استفاده می کنم ولی مشکلم اینه که به کاربر لینک مستقیم میدهد.چیکار کنم؟
  12. dvdlar2005

    مشکل در افزونه Easy Digital Download

    اینو امتحان کردم بازم نشد
  13. dvdlar2005

    مشکل در افزونه Easy Digital Download

    این مشکل با آپدیت خدکار افزونه برطرف شد. حالا یک مشکل دیگه دارم.من یک هاست دانلودی دارم و یک سایت اصلی. فایلهای دانلودی در هاست دانلودی هستند. وقتی خرید می شوند در دانلود منیجر لینک مستقیم داده می شود.چطور لینک مستیم را بردارم؟
  14. dvdlar2005

    مشکل در افزونه Easy Digital Download

    تنظیمش کردم ولی مشکل حل نمیشه اگر می خواهید تا یوزر و پس بدم خودتون ببینید
×
×
  • اضافه کردن...