رفتن به مطلب

k.hajivand

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    19
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

1

درباره k.hajivand

  • درجه
    تازه کار
  1. k.hajivand

    نصب دموی سایت

    سلام.بنده یک قالب وردپرس دارم که دارم ترجمه میکنم و این قالب 5 عدد دمو برای صفحه اصلی داره و مشکلم اینه که فقط 1 دمو را میتونم وارد کنم دموی بعدی رو که وارد میکنم قالب بهم میریزه و میخوام تمام دمو ها قابل نمایش باشه.راه حلی که به ذهنم رسید این که برای هر دمو یک ساب دامین بسازم.راه حل دیگه ای وجود داره؟
  2. k.hajivand

    افزودن فوتر چهار ستونه

    سلام.بنده یک قالب وردپرس دارم که از فوتر 4 ستونه پشتیبانی نمیکنه. چطور باید این قابلیت رو اضافه کنم؟
  3. k.hajivand

    تبدیل تقویم میلادی به شمسی

    سلام بنده یک قالب از تم فارست خریدم که یک فیلد انتخاب تاریخ داره که وقتی کلیک میکنم تقویم باز میشه.افزونه تبدیل به فارسی هم نصب کردم ولی فقط تاریخ نمایش رو تبدیل میکنه.
  4. k.hajivand

    لود نشدن visual editor

    سلام.از وقتی وردپرسم رو آپدیت کردم قسمت ویرایش برگه ها مشکل پیدا کرده و مثل قبل باز نمیکنه و نمیشه ویرایش کرد.
  5. k.hajivand

    ایجاد تغییرات در فرم تماس

    سلام.من از فرم تماس contact form 7 استفاده میکنم میخوام یک فیلد اضافه کنم که کاربر پیام رو بتونه برای یک واحد خاص بفرسته مثلا اگر در لیست واحد فروش رو انتخاب کرد اون پیام برای ایمیل واحد فروش ارسال بشه.
  6. k.hajivand

    اضافه کردن فونت به گوگل

    سلام. بنده یه تم از تم فارست خریداری کردم ولی متاسفانه فقط امکان استفاده از گوگل فونت رو دارم و میخوام از فونت BYekan استفاده کنم.
  7. k.hajivand

    مشکل با وارد کردن تصاویر

    سلام.بنده یک قالب از تم فارست گرفتم و میخوام اطلاعات دمو را وارد کنم خطا میده در صورتی که محدودیت آپلود را تغییر دادم.مطالب را وارد میکند ولی عکسها نه. Failed to import رسانه “Untitled-2” Failed to import رسانه “bg-1” Failed to import رسانه “bg-2” Failed to import رسانه “bg-4” Failed to import رسانه “Untitled-1” Failed to import رسانه “Untitled-2” Failed to import رسانه “bg-1” Failed to import رسانه “Depositphotos_12221072_original1” Failed to import رسانه “Untitled-2” Failed to import رسانه “bg-1” Failed to import رسانه “bg-2” Failed to import رسانه “bg-4” Failed
  8. k.hajivand

    مکشل با افزونه nimble portfolio

    سلام.من برای نمایش نمونه کارها از افزونه nimble portfolio استفاده میکنم.یک فیلتر در این افزونه ساختم و بعد به یکی از فهرستها لینک دادم ولی وقتی روی منو کلیک میکنم صفحه سفید میاد. پلاگین isotope هم براش خریداری کردم.کسی میتونه برام راه اندازی کنه با هزینه؟
  9. k.hajivand

    مشکل در نرم افزار nextgen gallery

    سلام.من از نرم افزار nexgen gallery استفاده میکنم .در آپلود تصاویر مشکل پیدا کرده و خطای زیر رو میده: Your browser doesn't have Silverlight, HTML5, or HTML4 support.
  10. سلام.من یک قالب برای وردپرس طراحی و نصب کردم.الان مشکلی دارم اینکه میخوام در یکی از صفحات ساید بار رو حذف کنم و قسمت content عرض کل صفحه رو بگیره.میدونم که باید یک کپی از index.php بگیرم و sidebar رو حذف کنم بعد در قسمت برگه ها در پیشخوان وردپرس این قالب رو انتخاب کنم مشکل من اینجاست که این قسمت انتخاب قالب برای من اصلا وجود نداره.
  11. k.hajivand

    تغییر افکت افزونه portfolio

    سلام.من از افزونه nimle portfolio استفاده میکنم .افکت تعویض تصاویر fade هست.میخوام ببینم میشه تغییر داد؟
  12. k.hajivand

    استفاده از header.php در صفحه دیگر

    مشکل اینجاست که هدر whmcs با فرمت tpl هست.توی گوگل سرچ کردم یه سری کد تست کردم ولی نشد.
  13. k.hajivand

    استفاده از header.php در صفحه دیگر

    نشد متاسفانه.من اسکریپت whmcs رو تو پوشه client نصب کردم و وردپرس هم در روت سایت.میخوام هدری که برای وردپرس درست کردم برای whmcs هم بذارم که یکی بشه و هر تغییری تو هدر وردپرس میدم تو هدر اسکریپت whmcs هم به طور خودکار انجام بشه.
  14. k.hajivand

    استفاده از header.php در صفحه دیگر

    من این کد رو اضافه کردم ولی نشد.
  15. k.hajivand

    استفاده از header.php در صفحه دیگر

    سلام.من یک فایل header.php دارم. میخوام کاری کنم که بتونم این هدر رو برای این صفحه هم استفاده کنم.مثلا فولدر client در این فولدر اسکریپت whmcs نصب کردم.میخوام از هدر وردپرس برای این اسکریپت هم استفاده کنم.رفتم توی کدهای اسکریپت whmcs و <?php get_header(); ?> گذاشتم ولی کارنکرد.نمیشه آدرس به این اضافه کرد؟
×
×
  • اضافه کردن...