رفتن به مطلب

مجله آنلاین حقوق

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    33
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

16

1 دنبال کننده

درباره مجله آنلاین حقوق

  • درجه
    تازه کار

اطلاعات تماس

  • Website URL
    http://www.lawpdf.ir

اطلاعات شخصی

  • جنسیت
    نامشخص
  • موقعیت
    کردستان
  • علاقمندی ها
    همیشه یاد میگیرم!
  • آشنایی با وردپرس
    مبتدی
  • سطح برنامه نویسی
    مبتدی
  • آشنایی با طراحی
    مبتدی

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1101 بازدید کننده نمایه
  1. با سلام ، ممنون از جوابتون من در این قسمت به مشکل برخورد نمودم. در ایران به علت استفاده از لرن پرس به خاطر بومی سازی اکثر سایتها روی این افزونه پیاده سازی شده. متاسفانه سعی خود را انجام دادم و به جایی نرسیدم.برای نمونه قسمت دانلود ایجاد نمیگردد و بیشتر همانند پیش فرض افزونه در صفحه دیگر عناوین برگشت داده می شوند.نه همانند عکس بالا بصورت دانلود مستقیم.عنوانین دروس ، همان صفحات شرح که میتواند فیلم یا نوشته و... باشد ایجاد میگردد ولی در قسمت سمت چپ یعنی قسمت آیکون دانلود مشکل دارم.
  2. با سلام و احترام من می خواستم یه سایت آموزشی داشته باشم که بتوانم لیست فایل ها را همانند شکل زیر قرار بدم.آیا می توان در" ووکامرس" یا "لرن پرس" به این شیوه فایل ها را گذاشت.که شخص خریدار و یا ثبت نامه کننده بتواند آنها را دانلود و استفاده کند.حقیقتا هر چ راه بود آزمودم ، برایم درست نشد. با تشکر و ممنون از محبتتان.
  3. دوستان سلام ایا راهی هست کە بتوان برای فراخوانی مطالب یک دسته د خاص ، مابقی مطالب ان دسته را در پایین صفحه بصورت صفحه بندی نشان داد.بری نمونه در این کد : <?php $recent = new WP_Query("cat=5&showposts=5"); while($recent->have_posts()) : $recent->the_post(); ?> من 5 پست از دسته 5 را فراخوانی کردم ایا میتونم بعد 5 پست نشان داده شده در صفحه ، مابقی پستها بصورت صفحه بندی در پایین نشان داده شود ؟ ممنون از کمکتون.
  4. ممنون علی جان متاسفانه مشکلم حل نشد..
  5. دوستان سلام چند هفته ایی میشه که با چارچوب (bootstrap) آشنا شدم ، حالا میخوام در صفحه اول تیتر پستهایم را بزارم ، بعد هنگام کلیک روی تیترها بجای رفتن به صفحه ی دیگر در یه Modal مطلب پست باز بشه .یعنی صفحه"single" را در" Modal" فراخوانی کنم برای هر تیتر .خودم هر کاری کردم نشد و حلقه در بازکردن Modal تکرار میشد. ممنون میشم که راهنمایی فرمایید.با سپاس آشنایی با Modal
  6. دوستان سلام! پیشاپیش سال نو(١٣٩٥) بر همگان مبارک و سالی پر از موفقیت و کامرانی. من میخواستم بدونم آیا کدهایی هست که بتوان به طور مثال پنج یا شش مطلب را به صورت شکل زیر نشان داد.مانند سایتهای خبری و مجله ایی. با سپاس فراوان.
  7. تغییر در صفحه ارسال مطلب

  8. استاد فخار عزیز با سلام باور بفرمایید نمیدونم با چه زبانی از شما تشکر کنم..واقعا ممنونم..امیدوارم همیشه لبخند بر لبان و سلامتی تن تحفه ایی از طرف پروردگار باشد.پایید همیشه
  9. دوستان سلام من یه مشکل دارم بدین صورت اگه وقتی در Custom Field یک متا بفرض مثال a انتخاب کردم و نام نویسنده را جلوش گذاشتم در پوسته نام نویسنده بیاد و اگر متای b را انتخاب و نام مترجم را نوشتم نام مترجم را در پوسته برام نشون بده. <?php $a = get_post_meta($post->ID, "a", true); $post_excerpt = $post->post_content; ?> برای نشون دادن کد بالا برای نویسنده : نویسنده : <?php echo $a; ?> میخوام بصورت شرطی باشه یعنی وقتی a باشه بنویسه : نویسنده فلانی و اگر b باشه در پوسته نشون بده مترجم فلانی. ممنون میشم کمکم کنید.
  10. دوستان سلام من یه مشکل دارم بدین صورت اگه وقتی در Custom Field یک متا بفرض مثال a انتخاب کردم و نام نویسنده را جلوش گذاشتم در پوسته نام نویسنده و اگر متای b را انتخاب و نام مترجم را نوشتم نام مترجم را در پوسته برام نشون بده. خودم یه کار کردم ولی متاسفانه هم مترجم و هم نویسنده با هم میاد. ممنون میشم کمکم کنید.
  11. مجله آنلاین حقوق

    افزونه فارسی All in One SEO Pack

    ممنون برای این افزونه ....
  12. با سلام ممنون از پاسختون...کمی سایت کند است بخاطر استفاده از فونت یکان هست...ولی صفحه درست شده را از قالب جدا کردم و تنها از هدر و فوتر قالب اصلی استفاده نمودم...بهرحال ممنون وسپاسگذارم آقا مهدی عزیز.
  13. دوستان سلام من برای سایتم یه صفحه جدید درست کردم .(لینک صفحه).که همانطور که ملاحظه فرمودید چند تب که هر تب حاوی مطالب دسته ی بخصوص است.علی ایحال مشکلم این است که هنگام رفتن به تبهای مختلف، مطالب دسته دیر بارگذاری خواهند شد.ممنون میشوم که راهنمایی فرمایید. (استایل تبها را از این سایت دانلود کردم.) با احترام
  14. دوستان سلام وخسته نباشید فروشگاهی را با افزونه WP Simple ParsPal Shopping cart راه اندازی کردم از قرار دادن کد آن در صفحه مشکلی ندارم(برای دیدن کدها به لینک افزونه رجوع شود ).مشکل از اینجا شروع می گردد که بنده از زمینه‌ دل‌خواه برای خصوصیات محصولات استفاده میکنم بدین شکل: تصویر شماره اول-فرم کلی حال کدهای من اینطوریه <?php $postimg = get_post_meta($post->ID, "postimg", true); $post_excerpt = $post->post_content; ?> <?php $more = get_post_meta($post->ID, "more", true); $post_excerpt = $post->post_content; ?> <?php $price= get_post_meta($post
×
×
  • اضافه کردن...