رفتن به مطلب

s_developer

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره s_developer

  • درجه
    تازه کار
  1. دوستان ممنون میشم راهنمایی کنید . بررسی کردم که تنظیمات سئو قبل مونده یا نه که دیدم اونا هم دست نخوردن . مشکل از چه چیزی می تونه باشه ؟
  2. از پاسختون ممنونم . جدول wp_posts رو بررسی کردم مشکلی نداشت . آیا wordpress seo جدول خاصی در phpmyadmin ایجاد می کنه که بررسی کنم ؟
  3. با سلام. به تازگی سایت به سرور جدیدی منتقل شده . وقتی که افزونه wordpress seo رو روی وردپرس فعال می کنم ؛ به جای نمایش عنوان سایت و مطالب در پنجره مرورگر عبارت "%sitename%% %%page%% %%sep%% %%sitedesc%%" نمایش داده میشه . در بخش مدیریت نوشته ها و در عنوان SEO هر نوشته هم این مشکل وجود داره. روی چندین پوسته از جمله پوسته های پیشفرض هم این مشکل هست. هم چنین پلاگین رو غیرفعال و فعال کردم ولی تغییری نکرد . به نظر شما مشکل از کجا می تونه باشه ؟ ممنونم.
  4. s_developer

    تنظیمات بسته پارسی ساز

    با سلام . میخواستم بدونم برای استفاده افزونه پارسی ساز نیاز به تغییر و اعمال کدهایی در هسته و یا قالب سایت نیست ؟ آیا خود افزونه کد ها رو جایگزین می کنه ؟ مثلا اگه یه پوسته جدید نصب کنیم ممکنه نیاز به تغییرات دستی فایل های پوسته پیش بیاد ؟ ممنونم.
  5. با درود . سوالم اینه که اگه به صورت خودکار افزونه ای آپدیت نشد ، آیا میتونیم پوشه ی افزونه رو حذف کنیم و افزونه ی جدید رو دانلود و جایگزین قبلی کنیم ؟ مشکلی پیش نمیاد ؟ چون اطلاعات افزونه ها معمولا توی دیتابیس ها و فایل هاشون هم توی پوشه ی uploads ذخیره میشن . ممنون
  6. s_developer

    مشکل هنگام به روز رسانی افزونه

    ممنون از پاسختون . دسترسی 755 بود کردمش 777 درست شد اما سوالم اینه که 777 برای wp-content از نظر امینتی مشکلی برای سایت ایجاد نمی کنه ؟ ممنون
  7. s_developer

    مشکل هنگام به روز رسانی افزونه

    با درود . قبل از این که توی انجمن جستوجو کنم ، برای به روز رسانی افزونه ها اطلاعات ftp خواسته می شد که با استفاده از این آموزش این مشکل برطرف شد اما بعد از کلیک بر روی بروز رسانی را همین حالا نصب کن پیام "گشودن (باز کردن) بسته به‌روزرسانی… نمی‌توان پوشه‌ی جدید ساخت." نمایش داده میشه . آیا این مشکل به سطح دسترسی ها در هاست مربوط میشه ؟ این مشکل چطوری قابل حله ؟ سپاس .
  8. s_developer

    افزونه مدیریت تبلیغات

    دوستان چون تاپیک داشت میرفت پایین دوباره درخواستمو مطرح می کنم . اگه از دوستان شرکتی یا شخصی این پلاگین رو می نویسن اعلام کنن . سپاس
  9. s_developer

    افزونه مدیریت تبلیغات

    سلام . دنبال افزونه ای برای مدیریت تبلیغات هستم که امکان مدیریت تبلیغات به صورت دسته بندی ها باشه . یعنی این که این بنر یا کد رو توی یه دسته ی خاص نشون بده ، یا یه بنر دیگه رو توی یه صفحه خاص نشون بده . یا فکر کنم اگه یه افزونه ای باشه به صورتی که کدوم ابزارک تو کدوم دسته یا صفحه نمایش داده بشه هم بشه این کارو کرد . اگه هر کدوم از این افزونه ها رو سراغ دارید ممنون میشم آدرس بدید .
×
×
  • اضافه کردن...