atabak1995
عضو سایت-
تعداد ارسالها
32 -
تاریخ عضویت
-
آخرین بازدید
اعتبار در سایت
3درباره atabak1995
-
درجه
تازه کار
-
سلام روزتون بخیر یه مشکلی برام پیش اومده و اونم این هست که وقتی ...../wp-admin رو میزنم که لاگین بشم صفحه اش بدون css نشون داده میشه و حتی بعد لاگین شدن هم صفحه پیشخوان و همه جاش بدون css میاد و اصلا کار نمیشه کرد. عکسشم پیوست کردم تا ببینید. و آی پیم هم بلاک نشده چون میتونم به cpanel اینا برم حتی سایت خودش برام باز میشه و جالب اینه که وقتی با گوشی میرم کامل همه چی لود میشه و مشکلی نیست فقط با کامپیوتر که میرم اونطوری میشه. cash های مرورگر رو هم پاک کردم باز مشکل حل نشد. چیکار کنم؟
-
سلام روز بخیر میخواستم وقتی کسی میخواد محصولی رو سفارش بده در صفحه محصول مربوطه فیلد های اضافی بعنوان مثال رنگ محصول - سایز محصول که هرکدوم چندتا آپشن داره رو نشون بده و سفارش دهنده انتخاب میکنه ---- منتهی با جستجو توی گوگل به افزونه woocommerce-extra-fields رسیدم که ایرادی داشت و اون هم این بود که بعد از انتخاب و سفارش توی قسمت سفارشات ووکامرس نشون نمیداد که سفارش دهنده مثلا کدوم سایزو انتخاب کرده..... لطفا اگر کسی باهاش کار کرده بهم بگه و یا اگه افزونه دیگه ای میدونید.... مرسی
-
سلام میخواستم بدونم افزونه ا ی هست که سایت رو بجز خودم به دیگران نشون نده ؟؟؟؟؟ بنوعی برای دیگران بلاک کنه.
-
سلام خسته نباشین دوستان من با فرم ساز quform فرم استخدام ساختم ، میخوام وقتی کسی فرم رو پر میکنه یک اس ام اس بهش فرستاده بشه و گفته بشه که فرم پر شد و .... نمیدونم از چه افزونه ای استفاده کنم چون خود فرم ساز quform این امکان رو داخلش نداره.. اگه فرم ساز دیگه ای و یا افزونه ای میدونین لطفا راهنماییم کنین
-
سلام قالبی که ساختمش رو فایل single.php رو عین index.php نشون میده و وقتی رو ادامه مطلب کلیک می کنم بجای اینکه تو single.php بقیه مطلب رو بیاره همون پست های فایل index.php رو میاره . کدشم گذاشتم نمیدونم ایراد از چیه؟؟؟!!؟!؟ لطفا کمکم کنید فایل index.php اینطوریه <?php get_header(); ?> <?php get_sidebar(); ?> <div id="left-column"> <?php if (have_posts()) : while (have_posts()) : the_post(); ?> <div class="post-box"> <h3><a href="" title=""><?php the_title(); ?></a></h3> <a href="<?php the_permalink(); ?>"&g
-
وقتی میخوام قالب رو مجهز به ابزارک بکنم که کردم منتهی با کلی دنگ و فنگ ولی وقتی از پنل وردپرس چیزیرو می کشم بداخل ابزارک تو سایدباری که مشخص کردم جاشو قاطی پاتی نشون میده چیکار کنم؟؟؟؟ این کد html ای هست که برا قسمت ابزارک نوشتم: <div class="right-box"> <div class="right-box-title"><span>عنوان</span></div> <div class="right-box-content right-list-img-less"> محتوا </div> </div> و این کد رو تو فایل فانکشین اضافه کردم : if (function_exists('register_sidebar')) { register_sidebar(array( 'name' => 'Sidebar Widgets', 'i
-
سلام دوستان لطفا به این سایت نگاه کنین : http://jscroll.com/ در این سایت آموزش گزاشتن لود صفحه با پایین کشیدن اسکرول رو داده .... میخوام نمونه کارهام با پاین کشیدن اسکرول لود یشن دایوهاش---------- من فایلهاشو دانلود کردم کداشو هم همینوطر که خودش نوشته گذاشتم منتهی نمیدونم چرا کار نمیکنه .... لطفا کمککم کنین مرسی
-
سلام . دنباله افزونه ای هستم که برای هر پست امار جداگانه بزارم یعنی چطور ؟؟؟ یعنی : مثلا پستی رو دادم شمارش اولیشرو بزارم رو 30 و هروقت کس تازه ای اومد از اون آدم شروع کنه به شمارش.... در پست بعدی شمارش اولیه رو بزارم رو 20 و هر کسی اومد به اون پست ا اون عدد شروع کنه به شمارش همچین چیزی هس؟؟؟؟
-
داداش پیداش کردم http://www.im-web-gefunden.de/wordpress-plugins/role-manager/ ممنون که اینو معرفی کردی برام. مرسی
- 5 پاسخ
-
- 1
-
-
میشه لینکشو تو مخزن که هست بزارید برام؟ میزنم نمونه های زیاد میاره دقیق نمیدونم کدومشه
-
سلام. در مورد افزونه های ایجاد محدودیت با Adminimize آشنا شدم که خیلی محشره ولی من میخوام تو خود مدیریت که هرچندتا هست فردی بنام x که نقشش مدیریت هستش رو در بعضی پنلهاش محدودیت ایجاد کنم . بنظرتون چه افزونه ای میتونه اینکارو برام بکنه؟
-
کار نکردن راست و چپ دادن به محتوا
atabak1995 پاسخی برای atabak1995 ارسال کرد برای یک موضوع در مشکلات دیگر
بله یکدفعه صفحه لود نشد و من دوباره ارسال رو زدم که اینجوری شد و نتونستم دیگه پاک کنم. استایلرو گزاشتم خودم که نمیدونم کجاش اشکاله -
کار نکردن راست و چپ دادن به محتوا
atabak1995 پاسخی برای atabak1995 ارسال کرد برای یک موضوع در مشکلات دیگر
بله اون تابع رو گزاشتم اگه نمیزاشتم که کلا نشون نمیداد...... اینم استایل اون قسمت .s-rightpost{ width: 669px; height:auto; background: #fff; border: 1px solid #979494; margin: 20px 0 0 0; } .s-rightpost .title{ width: 650px; height: 34px; float: right; color: #000; font-size: 18px; margin: 9px 9px 3px 0; font-family:B yekan; } .s-rightpost .title h3{ color:#000; font-size:18px; } .s-rightpost .title .mark{ width: 231px; height: 20px; color: #666; font-size: 13px; font-family: B yekan; margin: 0 35px 0 0; } .s-rightpost .title .mark a{ text-decoration:none; } .s-rightpost .text{ width: 639p -
سلام. نمیدونم چرا وقتی در قسمت دادن راست و چپ در افزودن نوشته به عناصری که داریم می نویسیم کار نمی کنه مثلا این عکسی که در یک مطلب ارسال کردم از قسمت پنل تعیین کردم که در وسط صفحه قرار بگیره یا مثلا در سمت چپ منتهی کار نمیکنه و همش در سمت راست میندازه میخواستم بدونم مشکلش چیه ؟ میشه راهننماییم کنین؟ مرسی عکسشو پیوست کردم
-
سلام. نمیدونم چرا وقتی در قسمت دادن راست و چپ در افزودن نوشته به عناصری که داریم می نویسیم کار نمی کنه مثلا این عکسی که در یک مطلب ارسال کردم از قسمت پنل تعیین کردم که در وسط صفحه قرار بگیره یا مثلا در سمت چپ منتهی کار نمیکنه و همش در سمت راست میندازه میخواستم بدونم مشکلش چیه ؟ میشه راهننماییم کنین؟ مرسی عکسشو پیوست کردم
