رفتن به مطلب

elidel

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره elidel

  • درجه
    تازه کار
  1. elidel

    رفتن به مسیر اشتباه

    خیلی ممنون.
  2. elidel

    رفتن به مسیر اشتباه

    خیلی ممنون از پاسخ و راهنماییتون الان افزونه رو حذف کردم به غیر از چند تا پست مشکل بقیه پست ها حل شده ایا دوبارا نصبش کنم میتونم ریدایرکت هاش رو پاک کنم؟
  3. elidel

    رفتن به مسیر اشتباه

    سلام وقت بخیر. وقتی افزونه akismet رو نصب کردم و همچنین افزونه های من، رو حالت به روزرسانی خودکار هستند و ظاهرا به روزرسانی افزونه trush duplicat redirct301 نیز دچار مشکل شده و وقتی هر کدوم از پست هام رو باز میکردم به یه مسیر دیگه منتقل میشدن و یه پست دیگه رو باز می کردند. که با غیر فعال کردن این دوتا افزونه و حذفشون الان تمام پست هام اینجوری نیستن. اما از هر ۱۰ تا پست یکیشون به مسیر اشتباه میره مثلا با باز کردن پست(نقشه اتوکد آبروی دالی همسطح یک دهانه سه متری با ارتفاع دو متر) آدرس پست مورد نظر: https://www.elidel.ir/نقشه-اتوکد-آبروی-دالی-همسطح-یک-دهانه-سه/?
  4. elidel

    رفتن به مسیر اشتباه

    سلام وقت بخیر. وقتی افزونه akismet رو نصب کردم و همچنین افزونه های من، رو حالت به روزرسانی خودکار هستند و ظاهرا به روزرسانی افزونه trush duplicat redirct301 نیز دچار مشکل شده و وقتی هر کدوم از پست هام رو باز میکردم به یه مسیر دیگه منتقل میشدن و یه پست دیگه رو باز می کردند. که با غیر فعال کردن این دوتا افزونه و حذفشون الان تمام پست هام اینجوری نیستن. اما از هر ۱۰ تا پست یکیشون به مسیر اشتباه میره مثلا با باز کردن پست(نقشه اتوکد آبروی دالی همسطح یک دهانه سه متری با ارتفاع دو متر) آدرس پست مورد نظر: https://www.elidel.ir/%d9%86%d9%82%d8%b4%d9%87-%d8%a7%d8%aa%d9%
×
×
  • اضافه کردن...