رفتن به مطلب

itoweb

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    0
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره itoweb

  • درجه
    تازه کار

اطلاعات تماس

  • Website URL
    https://ito-webdesign.com

درباره من

آشنایی با انواع طراحی سایت مناسب برای کسب و کار ها
هر کسی که به فکر طراحی وب سایت برای کسب و کار خود می افتد حتما این سوال را از خود پرسیده که چه وبسایتی مناسب کسب و کار من میباشد ؟ در ادامه شما را با انواع وب سایت آشنا خواهیم کرد .

وبسایت فروشگاهی
یکی از کاربردی ترین و پر تقاضا ترین نوع وب سایت ها ، وبسایت فروشگاهی میباشد . با توجه به اینکه کسب و کار ها رو به آنلاین شدن پیش میروند ، اگر شما ارائه دهنده محصولاتی هستید ، طراحی وب سایت فروشگاهی برای شما از واجبات است .

در یک وبسایت فروشگاهی استاندارد باید موارد زیر رعایت شود

دسته بندی محصولات
جستجو محصول
قیمت گذاری محصولات
اجرای کد تخفیف
فیلتر محصولات
سبد خرید برای حدف و اضافه کردن محصولات
اتصال به درگاه پرداخت

طراحی سایت پزشکی برای کادر درمانی نظیر پزشکان ، دندانپزشکان ، بیمارستان ها و مطب ها برای نوبت دهی پزشکی بسیار مناسب هستند.

وبسایت شرکتی
طراحی وب سایت شرکتی یکی دیگر از انواع وبسایت میباشد که به معرفی شرکت و خدمات پیرامون آن میپردازد . در وبسایت های شرکتی خدمات ، نمونه کار ها و اطلاعات تماس شرکت مورد اهمیت میباشد و بر خلاف وبسایت فروشگاهی تمرکز روی فروش آنلاین نیست بلکه هدف این است که کاربران با جستجو نام شرکت بتوانند با شرکت ارتباط برقرار نمایند .

سئو سایت وردپرسی یا اختصاصی بسیار اهمیت دارد زیرا سایت یکه در رتبه های اولیه گوگل نباشد ارزشی ندارد.

وبلاگ ها
این نوع از وب سایت ها محتوا محور هستند و مطالب آن به صورت روزانه به روز میشوند . محتوای این نوع وب سایت میتواند هر چیزی از جمله : تصاویر ، ویدئو ، مطالب آموزشی و … باشد . هدف این نوع وب سایت انتشار مقالات مورد نیاز برای مخاطبین خود میباشد . برای وبلاگ ها میتوانید از طراحی سایت ارزان قیمت استفاده کنید.

وبسایت های خبری
این نوع وب سایت ها را میتوان زیر مجوعه از از وبلاگ ها در نظر گرفت که در آن اخبار روزانه در زمینه های مختلف به صورت مرتب به روز میشوند و به بررسی اخبار روز میپردازد .

از دیگر وب سایت های مهم میتوان به وب سایت های حقوقی اشاره کرد. طراحی سایت وکالت و حقوقی برای وکلا توصیه میشود.

وب سایت های آموزشی
یکی دیگر از انواع وبسایت ، طراحی سایت آموزشی میباشد که هدف آن ارائه خدمات آموزشی به مخاطبین میباشد . در وب سایت آموزشی میتوانید انواع دوره های آنلاین را به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه در اختیار دیگران قرار دهید .

فروم ها
فروم ها وبسایت هایی هستند که افراد میتوانند در آن به بحث و بررسی مسائل مختلف بپردازند ، از یکدیگر سوال بپرسند و با یکدیگر تعامل برقرار کنند .

یکی دیگر از وب سایت در حیطه ملک و اجاره است. که میتوان به طراحی وب سایت املاک که برای خرید و فروش خانه است. و همچنین طراحی سایت هتل که برای رزرو اقامتگاه است اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت طراحی سایت میتواند وارد وب سایت شده یا به صفحه سفارش طراحی سایت مراجعه کنید. همانطور که میدانید هزینه سایت بسته به امکاناتی که میخواهید دارد.

×
×
  • اضافه کردن...