رفتن به مطلب

مهدی شمس

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    13
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    2

تمامی مطالب نوشته شده توسط مهدی شمس

  1. سلام و احترام . به نظرم شما از افزونه استفاده نکن! همون کارت پستال ها رو به صورت متغییر تعریف کنید می کنید روی گل ها کارت پستال ها رو هم به فروش برسونید.
  2. مهدی شمس

    بهم ریختگی فوتر

    سلام و احترام، به صورت کلی قالبی که شما ازش استفاده کردید، بسیار بی کیفت هست و مطمئنا جلوتر به مشکل برمیخورید؛ اگر براتون مقدوره از قالب های باکالا یا دیجی لند برای فروشگاتون استفاده کنید. اگر هم تصمیم به تغییر قالب ندارید، باید بگم که من مشکل و بهم ریختگی ای در صفحه محصولات ندیدم، بجز بخش فوتر یکم بهم ریختگی داره، که به راحتی می تونید سکشن های اونو تغییر بدید. (فک می کنم الان روی 5 بخش تنظیم شده) از المنتور برای ایجاد فوتر استفاده کردید؟
  3. سلام و احترام. بفرمایید که آیا از بخش پیشخوان -> ووکامرس-> پیکربندی-> محصولات -> محصولات دانلودی . موارد توی تصویر تیک خورده اند؟
  4. مهدی شمس

    قیمت گذاری محصول متغیر

    عرض ادب و احترام، ببینید شما به صورت کلی وقتی محصولتون رو به صورت متغییر ثبت می کنید توی صفحه محصول دو تا گزینه میاد (طبق تصویر ضمیمه) . که کاربر با کلیک کردن روی هر کدوم قیمت رو ابتدا مشاهده و سپس می تونه اون رو به سبد خرید انتقال بده.
  5. سلام؛ پیشنهاد اول من استفاده از یک سیستم اختصاصی برای هندل کردن سایتتون هست! وقتی ابعاد کارتون که زیاد میشه به طبع وردپرس توانایی هندل همرو با هم نداره؛ اینجا با نیاز شما بهترین حال راه اندازی یک سایت اختصاصی هست! اگر بودجه ندارید هم می تونید از سابدامنه استفاده کنید و هم ساب دایرکتوری (سابدامنه در سئو یه سایت جدا حساب میشه ) برای سینک یا یک دست کردن کاربران با وردپرس، حتما با یه دولوپر که کار با وردپرس رو بلد باشه مشورت کن به نظرم!
  6. مهدی شمس

    جدول اطلاعات ووکامرس

    شاید با یکی از افزونه ها تداخل داره! افزونه الو پیک رو نصب دارید؟ روش های زیر رو تست کنید: در پیکربندی وکامرس / گزینه های حمل و نقل / حالت اشکال زدایی را غیر فعال کنید. هم ووکامرس و هم ووکامرس فارسی رو بروزرسانی کنید. از افزونه پست پیشتاز استفاده می کنید، آنرا غیر فعال کنید و اگر مشکل حل شد از افزونه دیگری برای پست پیشتاز استفاده کنید. با استفاده از افزونه های ویرایش فیلد های ووکامرس مانند افزونه زیر، گزینه شهر را از حالت اجباری خارج کنید. Checkout Field Editor (Checkout Manager) for WooCommerce
  7. مهدی شمس

    قالب وردپرس رایگان

    از این لینک می تونی قالب های رایگان و راست چین مناسبی پیدا کنی! تقریبا قالب های خوبی هستند! به عنوان پیشنهاد (از قالب رایگان هیچ وقت استفاده نکن، بجز برای تمرین و یادگیری!)
  8. ببینید برای معرفی مطالب سایت باید تمامی موارد سئو رو رعایت کنید! با رعایت کردن این موارد هست که می تونید تمامی محتوا های سایتتون رو به گوگل معرفی کنید. اگر نمی دونید سئو چیه از این لینک کمک بگیرید.
  9. مهدی شمس

    مشکل در افزونه المنتور

    سلام و احترام، 3 تا به صورت ستونی یا در هر سطر ؟ لطفا اسکرین شات بفرستید
  10. سلام و احترام . میشه لطفا اسکرین شات از مشکلتون ارسال کنید؟
  11. مهدی شمس

    تبدیل متن به لینک

    اگر از php استفاده می کنی و منظورت از "یه متنی" یک input هست از تابع زیر استفاده کن. $parsed = parse_url($urlStr); if (empty($parsed['scheme'])) { $urlStr = 'http://' . ltrim($urlStr, '/'); } مستندات
  12. مهدی شمس

    درگاه پرداخت بدون ای‌نماد

    سلام. چرا از زرین پال استفاده نمی کنید!؟
  13. مهدی شمس

    مشکل در آپلود عکس

    2 تا راه حل وجود داره ! یا افزونه Disable "BIG Image" Threshold رو از مخزن وردپرس دانلود کنید و یا کد زیر رو در function.php پوستتون قرار بدید. add_filter( 'big_image_size_threshold', '__return_false' ); بعد از انجام هر دو عمل می تونید به راحتی تصاویرتون رو با هر سایزی آپلود کنید.
×
×
  • اضافه کردن...