رفتن به مطلب

Zheewaro

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    8
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

تمامی مطالب نوشته شده توسط Zheewaro

  1. Zheewaro

    نقشه سایت مپ

    سلام. سرچ کنسول در mastermega_content-sitemap.xml خطا داره. چطور میتونم این خطا رو پیدا کنم.
  2. Zheewaro

    ایندکس شدن بلاک های html

    سلام. در زمان ایندکس شدن سایتم مشکلی که به وجود امده اینه که سرچ کنسول تمام بلاک های html رو به عنوان Alternate page with proper canonical tag شناسایی میکنه. برای حل این مشکل بهترین راه حل چیه؟ آیا باید اینها رو ریدایرکت کنم به اون ادرس هایی که این بلکک ها استفاده شده یا اینکه در robots.txt کلا این بخش رو disallow کنم. ممنون میشم راهنمایی کنید.
  3. Zheewaro

    url و دسته بندی

    سلام. یک نوشته در سایت میخوام منتشر کنم ولی چند مشکل جدی دارم. قبل از هرچیز من در قسمت همه نوشته ها/ دسته ها / دسته مربوطه رو ایجاد کردم. بعد در قسمت افزودن نوشته افزودن جدید رو زدم و یک پست ساختم. و اما مشکل ها: آدرس url که ایجاد میکنه عنوان پست قبل از دسته قرار میگیره. به طور نمونه اگر عنوان دسته « دانش عمومی یا knowledge» و عنوان نوشته « پوست های حساس/ sensetive skin» است url که ایجاد میشه اینطوریه www.zheewaro.com/sensetive skin/knowledge در صورتی که در حالت عادی و حتی در پست های قبلی جای knowledge , sensetive skin باید عکس هم باشند. لطفا راهنمایی بفرمایید...
  4. Zheewaro

    فایل locations.xml

    در rankmath pro/ تنظیمات نقشه عمومی سایت/ نقشه سایت خاص/ نقشه سایت محلی و نقشه سایت ویدیویی ، فایل هایی رو مسازه که مشکل ساز هستند. رنک مث رو از ژاکت خریدم و شاید این ایراد در ترجمه افزونه باشه.
  5. Zheewaro

    فایل locations.xml

    به نظرم مشکل در افزونه rankmath است. چون این فایل توسط این افزونه درست میشه و وقتی غیرفعالش میکنم مشکل حل میشه.
  6. Zheewaro

    فایل locations.xml

    سلام. در سایت مپ سرچ کنسول خطای invalid date در سایت مپ وجود داره و تاریخ local-sitemap.xml و video-sitemap.xml به صورت شمسی درج شده و بقیه میلادی هستند. چطور میشه این تاریخ ها رو اصلاح کرد. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
  7. Zheewaro

    بنر فوتر

    جواب رو پیدا کردم. این اطلاعیه فروشگاه بود که در قسمت نمایش/ سفارشی سازی/ووکامرس/ اطلاعیه فروشگاه/ قابل ویرایش و در دسترس است.
  8. Zheewaro

    بنر فوتر

    سلام. چند وقت پیش یک بنر در قسمت فوتر سایت ایجاد کردم ولی الان میخوام ویرایشش کنم. نمی دونم کجا اون رو ایجاد کردم که ویرایشش کنم. به بخش فوتر قالب هم رفتم ولیی پیداش نکردم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
×
×
  • اضافه کردن...