رفتن به مطلب

ali0055

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    31
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره ali0055

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. ali0055

    تغییر دامنه

    دقیقا مراحلی کی باید طی کنم رو نمیدونم میترسم همین سئو رو از دست بدم یا کلا سایت به مشکل بخوره مثلا سرچ کردم و یک کد برای ریدایرکت کردن دامنه قبلی به جدید قرار دادن اکثرا ولی چند نفر گفتند این کد ها درست نیست توضیح کلی و کار های مدنظرم اینه من میخوام دامنه جدید جایگزین دامنه قبلی کنم مثلا باید از سایت که دارم بکاپ بگیرم و در هاست جدید و دامنه جدید کپی کنم و تک تک صفحات قبلی رو به دامنه جدید ریدایرکت کنم؟(اینطوری از جانب گوگل دوپلیکیت محسوب میشه؟) یا اینکه فقط باید dns ها رو تغییر بدم(در این شرایط چطور به سایت قبلی دسترسی داشته باشم برای ریدایرکت ها؟)
  2. ali0055

    تغییر دامنه

    با سلام دوستان یک سایت وردپرسی دارم و میخواهم دامنه اصلی سایت رو تغییر بدم تو این زمینه اگه تجربه دارید ممنون میشم راهنمایی بفرمایید اینم بگم که هاست اجازه ثبت دو دامنه به صورت همزمان رو نمیده
  3. ali0055

    انتقال مطالب سایت

    با سلام خسته نباشید به همکاران محترم من به گفته یکی از دوستان، دوره رایگان خودم را به صورت بلاگ منتشر کردم. اما الان میخواهم این دوره را به افزونه لرن پرس منتقل کنم. از چه روشی استفاده کنم که جایگاه سایت و صفحات مورد نظر به مشکل بر نخورند؟ ممنون میشم راهنمایی فرمایید.
  4. ali0055

    نمایش دمو قالب

    یعنی بخاطر یک قالب مثلا آوادا یک و هشصد بدیم؟
  5. ali0055

    نمایش دمو قالب

    با سلام به دوستان گرامی من یک سایت وردپرسی دارم که میخواهم قالب های آماده ای که با المنتور ساخته شده را بفروشم میخواستم بدونم چطوری دمو این قالب ها رو به صورت زنده پیشنمایش بدم؟ چند جا خوندم که گفتن چند تا وردپرس نصب کنید، اما این روش نیازمند هاست قوی و اختصاصی هست ولی چون اول راه هستم نمی تونم اینقدر هزینه کنم.اگه روش دیگه ای مد نظرتون هست ممنون میشم راهنمایی کنید.
  6. ali0055

    استفاده از کد svg

    با سلام و خسته نباشید به شما دوستان عزیز یه سوال برام پیش اومده اگه اطلاعاتی در این زمینه دارید ممنون میشم راهنمایی بفرمایید من یه طرح گرافیکی رو برای صفحه سایتم میخواستم و برای این طرح از کد هایی css میخواهم استفاد کنم در این کد ها از لینک xmlns="http://www.w3.org استفاده شده است.می خواستم بدونم چرا از این لینک استفاده کرده اند؟ و سوال دوم اینکه مشکل امنیتی و سئو برای سایت نخوهد داشت؟
  7. با سلام و خسته نباشید دوستان categories (دسته بندی ها) از بخش زیرمجموعه قالب ها در المنتور چه کاربردی داره|؟ من دسته جدید اضافه کردم ولی نه در نوشته و نه در فهرست ها قابل دسترسی نیست اگه کسی میدونه چه کاربردی داره، ممنون میشم راهنمایی کنید.
  8. ali0055

    ایجاد صفحه دوره آموزشی

    با سلام و خسته نباشید به دوستان می خواهم یک دوره رایگان در سایت وردپرسی خودم قرار بدم هر جلسه از این آموزش را از بخش نوشته ها ایجاد کردم.و الان می خواهم یک صفحه ایجاد کنم که تمام این جلسات در این صفحه نمایش داده بشه (آرشیو جلسات دوره). اینم بگم که دارم از المنتور استفاده میکنم و الان تنها مشکل من اینکه این صفحه شاخص رو از بخش برگه ها ایجاد کنم و جلسات را در آن قرار بدم ؟یا اینکه از بخش نوشته ها این عمل را انجام دهم؟ چون می خواهم در اینده چندین دوره آموزشی ایجاد کنم،این مسئله برام مهم بود.پس اگه تجربه دارید ممنون میشم راهنمایی کنید.
  9. ali0055

    افزایش حجم دیتابیس

    ببخشید کاری که گفتید رو انجام دادم و تقریبا کار کرد ولی هر روز دوباره حجم این جدول بالا میره.الان چنیدن باره که این جدول رو پاک کردم،ولی وقتی دوباره بعد از چند ساعت به سایت سر میزنم میبینم که دوباره حجمش افزایش یافته ببخشید چطوری میتونم جلوی افزایش حجمش رو بگیرم؟
  10. ali0055

    افزایش بیش از حد حجم دیتابیس

    از سایت معتبری دانلود کردم ببخشید چرا گفتید حتما پاکش کنم؟
  11. ali0055

    افزایش حجم دیتابیس

    واقعا ازتون ممنونم.الان چند هفتس درگیر این مشکلم و اینکه در افزونه WP Rocket یک گزینه داره با عنوان ( حذف حافظه پنهان CSS استفاده شده ) و با کلیک بر آن از حجم فایل دوم چیزی کم نمی شود و فقط می خواستم مطمعا بشم با حذف جدول (wpr rucss resources) مشکلی پیش نمی آید؟ و برای حذف کردن هم باید جدول رو حالت انتخاب دربیاوریم و Drop را بزنیم؟ بازم ممنونم از شما
  12. ali0055

    افزایش حجم دیتابیس

    با سلام حجم دیتابیس سایت بیش ار 1.5 گیگ رسیده.و 88 جدول در دیتابیس وجود دارد،اینم بگم که سایت نو پا هست و 15 مطلب و صفحه برای این سایت ایجاد شده.اینم بگم که سایت وردپرسی هست . جداولی که حجم بالایی دارند با پسوند( itsec logs با حجم 300 مگ ) و (wpr rucss resources با حجم 950 مگ) اگه تو این زمینه تخصص یا تجربه ای دارید ممنون میشم کمک کنید با تشکر
  13. ali0055

    افزایش بیش از حد حجم دیتابیس

    چطوری باید مطمعن بشم که برای افزونه امنیتی هست؟ و اینکه حجم نرمال یک دیتابیس چقدره؟(سایت به تازگی راه اندازی شده و روی هم هفت صفحه مطلب و چند برگه پیش فرض دارد )
  14. ali0055

    افزایش بیش از حد حجم دیتابیس

    الان قابل پاک کردن هست یانه؟
  15. ali0055

    افزایش بیش از حد حجم دیتابیس

    با سلام حجم دیتابیس سایت بیش ار 1.5 گیگ رسیده. فایل هایی که حجم بالایی دارند با پسوند( itsec logs با حجم 300 مگ ) و (wpr rucss resources با حجم 950 مگ) و من این فایل ها رو برای تست پاک کردم و مشکلی در سایت به وجود نیومد ولی چون این فایل ها حساس هستن خواستم بدونم اگه اطلاعات در این مورد دارید ممنون میشم کمک کنید
×
×
  • اضافه کردن...