رفتن به مطلب

alireza126770

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط alireza126770

  1. alireza126770

    خطا های coverage

    درود و احترام.. در سرچ کنسول، قسمت index خطا های زیر هست: Excluded by ‘noindex’ tag تعداد 13665 صفحه Page with redirect تعداد 9616 صفحه Alternate page with proper canonical tag تعداد 6934 صفحه 404 تعداد 3846 صفحه .. ممنون میشم راهنمایی کنید چه ابزاری بهتره استفاده کنم تا بتونم همه خطاها رو ببینم ممنون میشم کد های دستوری برای رفع خطاها توی فایل htaccess رو بگید (نمیخوام از افزونه استفاده کنم)
  2. سرعت سایت بنده بسیار کند شد در حدود یکساعت (https://mobkharid.com) و سرور رو بررسی کردیم و مشکلی از سمت سرور نبود. پاسخ هاست دی ال به مشکل کندی: " کندی سایت شما داخلی و از backend و کدهای اجرایی و افزونه ها یا قالب شماست" با توجه به اینکه سرعت صفحه سفارشات از سایر صفحات داخلی کندتر بود، حدسم به افزونه های ووکامرس رفت که بعد از غیر فعال کردنشون با خطای " یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است." مواجه شدم. متاسفاانه "حالت ترمیم" هم باز نمیشه!!
  3. alireza126770

    اتصال دامنه جدید بدون افت رتبه در گوگل

    با درود و احترام بنده می خوام یک دامنه جدید به هاست اضافه کنم.. این روش رو میخوام به نحوی انجام بدم که گوگل جایگاه رو افت نده و دامنه جدید رو دامنه اصلی ندونه! ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
  4. alireza126770

    تداخل برچسب و دسته

    درود و احترام بنده یک برچسب سال ها قبل به اسم "خرید باتری موبایل" ایجاد کردم. متاسفانه به اشتباه این برچسب رو زیاد استفاده کردم و تقویت شد، تا جایی که با دسته "باتری موبایل / گوشی" تداخل پیدا کرد! و در نهایت سایت با کلمات "باتری گوشی" و "باتری موبایل" به کل توی گوگل نیست (حتی با لینک سازی هم این عبارات توی نتیجه نیومدن) از هر کس که می تونه توی این زمینه کمک کنه تا دسته به درستی توی نتایج گوگل بیاد، ممنون میشم اطلاع بده..
×
×
  • اضافه کردن...