رفتن به مطلب

mahnazmahdi

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    41
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

2

درباره mahnazmahdi

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. mahnazmahdi

    مشکل در پخش ویدیو

    سلام و وقت به خیر من در سایت چند تا ویدیو از یوتیوب گذاشتم که نمایش داده بشه. مشکلم این هست که بعد از اینکه یک ویدیو را پلی می کنم و بعد ویدیوی بعدی را پلی می کنم، ویدیوی قبلی متوقف نمی شه و همزمان هرتعداد که پلی کرده باشم در حال نمایش هستند. ویدیو ها در حال autoplay نیستن. از المنتور هم استفاده می کنم.
  2. mahnazmahdi

    دکمه نمایش متن

    سلام و عرض احترام من باید زیر عکس یک دکمه قرار بدم و با زدن آن توضیحات کوتاه آن عکس در زیر عکس نشان داده شود. مثلا دکمه more . توضیحات hidden باشد و با زدن این دکمه توضیحات را نشان دهد. لطفا راهنمایی بفرمایید که با کدام ویجت در المنتور این امکان پذیر هست؟ ممنونم
  3. mahnazmahdi

    مشکل در کامنت ها

    خیلی خیلی ممنونم دوست عزیز درست شد و کامنت ها برداشته شد.
  4. mahnazmahdi

    مشکل در کامنت ها

    خیلی ممنونم. اما تمام تیک های این صفحه (discussion setting) را برداشتم ولی بازهم کامنت سرجاش هست. پایین پست هست.
  5. mahnazmahdi

    مشکل در کامنت ها

    سلام وقت بخیر من از بخش screen option در قسمت بالای پست، کامنت گذاری را فعال کردم. حالا که تیک آن را برمیدارم و آپدیت می کنم، همچنان کامنت گذاری را نشان می دهد. من کش مرورگر را هم خالی کردم. در داخل پست هیچ جایی نیست که نشان دهد بخش کامنت گذاری فعال است و نمی دانم چطور هنوز در پایان پست کامنت گذاری را نمایش می دهد. لطفا راهنمایی بفرمایید چطور می توانم کاری کنم که نمایش داده نشود؟
  6. mahnazmahdi

    تغییر در سایت لینک گوگل

    سپاس از توجهتان
  7. mahnazmahdi

    تغییر در سایت لینک گوگل

    سلام وقت بخیر لطفا راهنمایی بفرمایید چگونه تعدادی از لینک هایی که در سایت لینک گوگل می آید را حذف کنم؟ چند لینک قدیمی همچنان در نتیجه سرچ گوگل در بخش سایت لینک نمایش داده می شود که باید حذف شوند. با تشکر
  8. mahnazmahdi

    فرم

    در هر صفحه فرم مجزا هست که قرار هست علاوه اطلاعات ایمیل و نام، نام صفحه یا تایتل صفحه را هم به گیرنده ارسال کند تا مشخص شود این ایمیل از کدام صفحه آمده است. من از لیست ویدجت های المنتور یک منوی ساده به اسم form را انتخاب کردم.
  9. mahnazmahdi

    فرم

    سلام وقت بخیر سوال من این هست که یک فرم در صفحه گذاشتم. می خوام علاوه بر اطلاعات فیلد های خود فرم، نام صفحه مورد نظر را هم به ایمیل ارسال کند. ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید
  10. mahnazmahdi

    اعداد فارسی در فونت

    و البته هر چه سعی می کنم فونت سایت را تغییر دهم نمی شود. در پیج style.css ، فونت فیس را تغییر دادم. فونت دلخواه را هم آپلود کردم. ولی تغییری در فونت کل سایت ایجاد نشد. نمی دونم دیگر در کجا دنبال فونتی که روی سایت هست بگردم؟ در تنظیمات سایت هم نگاه کردم. فونت اولیه و غیره. آنجا هم هر چه تغییر دادم فونت سایت تغییر نکرد.
  11. mahnazmahdi

    اعداد فارسی در فونت

    سلام وقت بخیر لطفا راهنمایی بفرمایید از چه طریقی در متن انگلیسی اعداد را که فارسی نشان می دهند هم انگلیسی شوند.. نکته عجیبش این هست که وقتی اعداد را در ویرایشگر به شکل بولد-ایتالیک و یا خط دار می کنم اعداد انگلیسی می شوند. اما خب در جاهایی که از ویرایشگر استفاده نمی شه نمی تونم از این ترفند استفاده کنم. و اینکه از فونت tahoma هم نمی تونم استفاده کنم چون یک فونت خریداری شده و در سایت استفاده می شه.
  12. mahnazmahdi

    مشکل در پیش نمایش موبایل

    https://sitename/azarakhsh-ab/ پیوند یکتا azarakhsh-ab است که یک نوشته است. و در پیش نمایش یک نوشته دیگر (haftado1) را نشان میدهد. من حتی متن داخل نوشته haftado1 را تغییر هم دادم. اما در پیش نمایش azarakhsh-ab همان متن قبلی نشان میدهد. فهمیدم فقط وقتی نام پیوند azarakhsh-ab را تغییر میدهم همه چی درست است. اما نمی شه نامش را تغییر بدم. چون از این پیوند کیو ار کد تهیه شده و در بروشورها چاپ شده. واقعا متوجه نمی شم مشکل از کجاست.
  13. mahnazmahdi

    مشکل در پیش نمایش موبایل

    همه را غیر فعال کردم. تاثیری نداشت.
  14. mahnazmahdi

    مشکل در پیش نمایش موبایل

    ممنونم تست می کنم. فقط الان به روز رسانی خودکار افزونه فعال نیست. من فعال نکردم که یه وقت مشکلی در سایت پیش نیاد و متوجه نشم از کجاست. آیا این تاثیری در خرابکاری احتمالی افزونه ها داره؟
  15. mahnazmahdi

    مشکل در پیش نمایش موبایل

    ممنون از توجهتون من مدام کش برازر، کش تلگرام، کش نوشته را خالی کردم. حتی wp rocket رو نصب کردم و مدام کش ها رو خالی کردم. اما هیچ تاثیری نداشته. اگر این احتمال باشه که این پیوند یکتا مشکلی براش ایجاد شده باشه باید چطور برطرفش کنم ؟ اگر مجاز باشم آدرس سایت رو می ذارم براتون تا ببینید.
×
×
  • اضافه کردن...