رفتن به مطلب

alfa86

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط alfa86

  1. alfa86

    طراحی قالب وردپرس

    سلام مجدد ممنون از راهنماییتان ببخشید من در حال حاضر دارم html و css رو یاد بگیرم و در ادامه php رو میخوام یاد بگیرم سوالی که داشتم اینکه ایا نیازی است که جاوااسکریپت رو کامل یاد بگیرم ؟ یا تا 50 درصد هم خوبه ؟!
  2. alfa86

    طراحی قالب وردپرس

    با سلام من دنبال یک جوابی هستم که هرچی گشتم پیدا نکردم من میخواهم یک قالب اختصاصی وردپرس برای سایت خودم طراحی کنم یعنی طرحش رو در فتوشاپ بزنم و به کد تبدیلش کنم و بشه از وردپرس مدیریتش کرد برای اینکار من نمیدونم باید چه زبان های برنامه نویسی را یاد بگیریم میشه یکی به من بگه باید چه زبان هایی را یاد بگیریم ؟
  3. alfa86

    حمل و نقل

    سلام خدمت دوستان عزیز من یک سوالی داشتم میخواهم در سایت فروشگاهیم که با ووکامرس ساخته شده قابلیت حمل و نقل را تنظیم کنم به طوری که من الان وقتی برای پرداخت در میروم وقتی ادرس استان و شهر و خیابان را میدهم میزند که "هیچ گزینه ای ارسال در دسترس نیست. لطفا اطمینان حاصل کنید که نشانی شما به درستی وارد شده است، یا اگر به کمک نیاز دارید با ما تماس بگیرید." و من میخواهم به صورتی باشد که با انتخاب شهر و به عنوان مثال یک منقه از آن شهر مثلا تهران و منقطه ی فلان یک قیمت باشد و تهران یه منطقه ی دیگر یک قیمت دیگر باشد چگونه میتوانم اینکار رو انجام بدهم ؟
×
×
  • اضافه کردن...