رفتن به مطلب

roya.ka

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

1

درباره roya.ka

  • درجه
    تازه کار
  1. سلام دوستان من در حال ترجمه یک قالب هستم و این قالب 5 صفحه اصلی داره که فقط هدر صفحه تغییر میکنه من میخوام تمام 5 صفحه رو به مشتری نمایش بدم مجبورم بخاطر فقط تعویض هدر 5 تا وردپرس نصب کنم. توی دموی اصلی که خریدم یکاری انجام دادن متوجه نشدم لینک ها اینطوریه: http://demo2.steelthemes.com/induscity/home-3/?home_style=3 در واقع اون ?home_style=3 که اضافه کرده میره در صفحه شخصی سازی و هدر 3 رو نشون میده.چطورمیتونم اینکار رو انجام بدم؟
  2. roya.ka

    استفاده از استایل متفاوت

    سلام دوستان من در حال ترجمه یک قالب هستم و این قالب 5 صفحه اصلی داره که فقط هدر صفحه تغییر میکنه من میخوام تمام 5 صفحه رو به مشتری نمایش بدم مجبورم بخاطر فقط تعویض هدر 5 تا وردپرس نصب کنم. توی دموی اصلی که خریدم یکاری انجام دادن متوجه نشدم لینک ها اینطوریه: http://demo2.steelthemes.com/induscity/home-3/?home_style=3 در واقع اون ?home_style=3 که اضافه کرده میره در صفحه شخصی سازی و هدر 3 رو نشون میده.چطورمیتونم اینکار رو انجام بدم؟
  3. roya.ka

    مشکل در تبدیل datepicker میلادی به شمسی

    اگر کسی میتونه اینکار رو برام انجام بده پیام بده.
  4. roya.ka

    مشکل در تبدیل datepicker میلادی به شمسی

    سلام.برای بخش انتخاب تاریخ در افزودن نوشته در قسمت مدیریت سایت.
  5. roya.ka

    نصب وردپرس برای هر دمو

    سلام.بنده یک قالب دارم که 30 عدد دمو داره که فقط صفحه اصلی تفاوت داره با بقیه دمو ها و رنگ ها و میخوام این 30 دمو رو روی یک وردپرس وارد کنم و به این ترتیب باشه که مثلا صفحه اصلی 1 مربوط به دموی یک و ... . ولی وقتی 1 دمو را وراد میکنم مشکلی نیست ولی دموی دوم را که وراد میکنم سایت بهم میریزه و دموی اول هم مشکل پیدا میکنه مثلا هدر قالب و رنگ متن ها تغییر میکنه. باید برای هر دمو یک وردپرس جدا نصب کنم؟
  6. سلام.بنده افزونه پارسی دیت را نصب کردم ولی datepicker سایت را به تاریخ شمسی تبدیل نمیکند.
×
×
  • اضافه کردن...