رفتن به مطلب

Question_80

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Question_80

  1. Question_80

    code: Invalid JSON response site kit google

    سلام این ارور رو از امروز داشتم برای افزونه: site kit google تنها تغییری هم که ایجاد کردم دیروز این افزونه رو نصب کردم افزونه Autoptimize و همین امروز غیر فعال و حذفش کردم که بازم این ارور برجاست: Unknown Error (code: Invalid JSON response). To fix this, redo the plugin setup. و site kit غیر فعال شده راه حل دارید بنویسید لطفا.
  2. Question_80

    بازدید سایت

    نه افزونه کش نصب نکردم کلا دیگه اصلا بازدیدها رو نشون نمیده آمار وردپرس غیرفعال کردم و مجدد فعال تغییری ایجاد نشد. و حتی ورودی ترافیک سایت روزی به 20_30 رسیده و همونطور که نوشتم پستی که دیشب قرار دادیم کلا آمار بازدیدش با اینکه بازدید داره ولی صفر می زنه. به هاستینگ هم تیکت زدم جواب خاصی نداد اینو گفت: کاربر گرامی ظاهرا مصرف منابع سایت شما بالا است که این مورد ممکن است مربوط به اسکریپت های سایت شما باشد. (اسکرین شات ضمیمه شد) در ارتباط با مشکل اسکریپت و خطای سایت، با توجه به اینکه هم اکنون با واحد پشتیبانی هاست و دامنه در حال مکاتبه هستید و مواردی از ق
  3. Question_80

    بازدید سایت

    دوستان دو روز هست که آمار بازدید سایت ، تقریبا 10 برابر کمتر شده و آخرین پستی که قرار دادیم با اینکه لینک رو هم در شبکه های اجتماعی مون قرار دادیم که همیشه بازدید داشت این دفعه روی صفر باقی مونده و فرقی نمی کنه و روی صفر باقی مونده برای حل این مشکل چه راه حلی پیشنهاد می کنید؟
  4. Question_80

    بهم ریختگی قسمت نوشته های وردپرس

    سلام ممنون از شما ،امتحان کردم درست شد. سپاس از راه حل تون.
  5. سلام در وردپرس قسمت همه نوشته های سایت: عنوان عنوان سئو و توضیحات متا به صورت بهم ریخته نشون میده و یک سری کارهایی هم انجام دادم ولی درست نشد. راه حل برای حل این مشکل چی هست؟
  6. سلام یک سوال داشتم آقای Morteza در وردپرس قسمت همه نوشته های سایت: عنوان عنوان سئو و توضیحات متا به صورت بهم ریخته نشون میده و یک سری کارهایی هم انجام دادم ولی درست نشد. راه حل برای حل این مشکل چی هست؟
×
×
  • اضافه کردن...