رفتن به مطلب

mostafa7887

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    10
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط mostafa7887

  1. سلام دوستان من یک اسلایدر طراحی کردم که میخوام باز دید های اخیر هر کاربر رو برای خودش نمایش بده یعنی وقتی کاربر برای چندمین بار وارد سایتم شد و اگر قبلا از پست هام باز دید کرده بود بازدید های همون کاربر رو برای خودش نمایش بده در این مورد میشه کمکم کنید ممنون از همه دوستان wp_parsi.
  2. mostafa7887

    تبدیل تاریخ میلادی به شمسی

    سلام دوستان من یک تایمر شمارش معکوس دارم که میخوام تاریخ میلادی انو به شمسی تبدیل اما نتونستم میشه کمکم کنید اینم کدش است <div class="clockdiv" style = "display: contents; line-height:1;" data-date="December 20, 2022 12:55:11"> <div> <span class="days"></span> <div class="smalltext">days</div> </div> <div> <span class="hours"></span> <div class="smalltext">hours</div> </div> <div> <span class="minutes"></span> <div class="smalltext"
  3. سلام دوستان من میخواستم یک اسلایدر یا حلقه داشته باشم که توی اون شمارش معکوس داشته باشم اما هر سورس کدی javaیا jquery از اینتر نت بر میدارم فقط در یکی از اسلایدر ها شمارش معکوس رو میاره ولی من میخوام توی همه ی اسلایدر ها بیاره یکی از دوستان بهم گفت که script اون باید به صورتstrtotime باشد میشه کمکم کنید وسورس کدی یهم بدید ممنون از شما.
  4. تشکر دوباره از شما اقای یزدانی واقعا ممنونم که جواب منو دادید,ولی اقای یزدانی من کتابخونه TimezZ که گفته بودید enqueu کردم اما باز جواب نگرفتم متاسفانه اطلاعات jqueryوjavascriptمن هم بسیار پایین است اگر باز برای شما زحمتی نیست کمکم کنید واقعامن شرمنده شما هستم.
  5. ممنون اقای یزدانی از پاسخی که به سوال من دادید,اما من کد تغییر داده شما را هم جایگذاری کردم اما همون مشکل رو داشتم و یک چیزه دیگه این که من $sale_dateروکه شما تغییردادیدvar_dumpکردم وسه تا متای جدا به من داد پس معلوم تا $sale_dateدرست کار میکنه به نظر من مشکل توی جاوا اسکریپت است که داخل حلقه نمیره نظر شما در این باره چیه من اطلاعاتم در این باره خیلی کم هستش اگر مقدور است بازم کمکم که باید چه کار کنم ممنون از شما.
  6. سلام دوستان,من در سایتم یک اسلایدر طراحی کردم که داخل اسلایدر میخوام محصولامو با زمان بندی خاص حراج کنم ولی نمیدونم چرا داخل queryکه زدم فقط زمان بندی فروش یکی از محصولامو نمایش میده,هر چی تلاش میکنم زمان بندی محصولای دیگمو نشون بده این کارو نمیکنه,در واقع مشکل اصلی من اینه که زمانبندی فروش داخل حلقه نمیره در بیرون اسلایدر هم حلقه زدم ولی در داخل حلقه هم فقط در یکی از محصولات زمان بندی فروش می اید. mos2.zip
  7. تشکر دوباره از پاسخی که دادید,فقط من زمانبندی فروش ووکامرس را در یک اسلایدر با حجم کد کمتر گذاشتم تا راحتر ارسال شود در این اسلایدر هم همون مشکل بالا وجود دارد. mostafa1.zip
  8. ممنون از پاسخی که دادید,نه من در خارج از اسلایدر هم حلقه زدم ولی داخل حلقه هم زمانبندی حراج فقط توی یکی از محصولات فقط میاد.
  9. سلام دوستان,من در سایتم یک اسلایدر طراحی کردم که داخل اسلایدر میخوام محصولامو با زمان بندی خاص حراج کنم ولی نمیدونم چرا داخل queryکه زدم فقط زمان بندی فروش یکی از محصولامو نمایش میده,هر چی تلاش میکنم زمان بندی محصولای دیگمو نشون بده این کارو نمیکنه,در واقع مشکل اصلی من اینه که زمانبندی فروش داخل حلقه نمیره .
×
×
  • اضافه کردن...