رفتن به مطلب

AliFp

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    8
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط AliFp

  1. AliFp

    نقش سئو در عنوان سایت

    با درود. سایت من از دو کلمه تشکیل شده. درصورتی که نام سایت به فارسی و بدون فاصله تایپ میشه به درستی در تیتر1 گوگل قرار گرفته اما وقتی فاصله بین دو کلمه قرار میگیره به کل داستان عوض میشه و خبری از نام سایت من نیست. میخوام بدونم که آیا میشه برای نام دامین کلمه کلیدی تعیین کرد که حتی باوجود با فاصله تایپ کردن نام اون بازهم نام سایتم در تیتر اول قرار بگیره؟ با سپاس.
  2. AliFp

    نحوه برداشت وجه

    با سلام. دوستان من از افزونه ووکامرس برای سایتم استفاده میکنم. میخوام بدونم وقتی کسی از فروشگاهم خرید میکنه چطور باید وجه رو درخواست بدم؟ با سپاس.
  3. AliFp

    ثبت نام اجباری برای خرید محصول

    تشکر میکنم از راهنماییتون اما نمیدونم چرا کار نکرد این راهکار!
  4. AliFp

    ثبت نام اجباری برای خرید محصول

    با سلام خدمت دوستان عزیز. من میخوام عضویت برای کسانی که قصد دانلود محصول رو دارن اجباری بشه و با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، صفحه عضویت برای اون ها به نمایش دربیاد. لطفا راهنمایی بکنید که این اقدام در چه صورتی امکان پذیره و آیا به افزونه خاصی احتیاج هست؟
  5. خیلی ممنونم.افزونه های دیگر رو غیرفعال کردم اما بازهم مشکل حل نشد. امروز از وقتی اطلاعاتم رو در وب مستر تولز وارد کردم اینطوری شد که متاسفانه دیگه هرچی تلاش کردم به در بسته خوردم...
  6. خیلی ممنونم.افزونه های دیگر رو غیرفعال کردم اما بازهم مشکل حل نشد. امروز از وقتی اطلاعاتم رو در وب مستر تولز وارد کردم اینطوری شد که متاسفانه دیگه هرچی تلاش کردم به در بسته خوردم...
  7. با سلام. تب بررسی مشکلات سئو از امروز برای من در تمام سایت نشون داده نمیشه. لطفا در صورتی که راهکاری میدونید راهنماییم بفرمائید. سپاسگزارم.
×
×
  • اضافه کردن...