رفتن به مطلب

viilll

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره viilll

  • درجه
    تازه کار
  1. viilll

    دوزبانه کردن قالب تک صفحه ای

    افزونه polylang ]ست که استفاده کردم. فکر کنم داخل سایت هایی که برگه و نوشته دارند کاربرد داره. قالب من تماما داره با ویجت های اختصاصی قالب مدیریت میشه. البته شاید هم من بلد نیستم که چکار کنم. شما اگر تجربه ی کار با این ازونه را دارید ممنون میشم راهنمایی کنید یا اگر بتونید خودتون یک بار روی zerif-lite که در همیاروردپرس رایگان هست اجرا کنید و نتیجه رو بگید. با تشکر.
  2. viilll

    دوزبانه کردن قالب تک صفحه ای

    بله. اما چون سایت تک صفحه هست ور کلا همه ی ویجت ها در صفحه ی اول توسط قالب تعریف شده اند، این افزونه ها کاربرد نداشتند یا شاید من بلد نبودم.
  3. با سلام. من تازه کار کردن با وردپرس رو شروع کردم. برای پروژه ی اول یک سایت تک صفحه ای با قالب Zerif-pro دارم میزنم. میخوام که این سایت دو زبانه باشه. اما با نصب wpml و polylang صفحه نوشته ها و ... دوبل میشد. اما صفحه ی اول که در قسمت سفارشی سازی خود قالب هست دوبل نمیشه و دوزبانه نمیشه. البته با کپی کردن یک وردپرس جدید در پوشه ی زیر مجموعه تونستم در واقع دوتا سایت موازی بالا بیارم و به هم لینک بدم در منوها. اما این راه منطقی و حرفه ای نیست. میشه راهنمایی کنید که چطور میتونم این کار رو انجام بدم؟ با تشکر.
×
×
  • اضافه کردن...