رفتن به مطلب

morteza124

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط morteza124

  1. morteza124

    مشكلات و سوالات رفع ارورهاي قالب در W3C

    سلام و روز خوش . من یه مشکل به سایت مپ برام بوجود آمده ممنون میشم راهنماییم کنید. داخل سایت من در سرچ کنسول خطای Submitted URL marked ‘noindex’ برای local-sitemap.xml داده شده است . چطور می توانم این خطا را برطرف کنم؟ من از افزونه رنک مپ برای سیو استفاده می کنم. و داخل افزونه گفته ام که این صفحه ایندکس شود. داخل فایل ها کدی مبنی بر noindex وجود ندارد.
  2. morteza124

    نمایش خطای noindex برای locations.kml در سایت مپ

    سلام و روز خوش . داخل سایت من من در سرچ کنسول خطای Submitted URL marked ‘noindex’ برای local-sitemap.xml داده شده است . چطور می توانم این خطا را برطرف کنم. من از افزونه رنک مپ برای سیو استفاده می کنم. و داخل افزونه گفته ام که این صفحه ایندکس شود. ممنون میشم اگر کسی می داند که نام فایلی که کدها local-sitemap.xml در آن قرار دارد در فایل منجر هاست به صورت عمومی چه می باشد.
  3. morteza124

    سئو نام سایت

    سلام و روز خوش. آیا اگر اسم خاص سایت در بین اسمهای سایت های دیگر عمومیت داشته باشد( مثلا اسم معجزه صنعت که سایت های دیگری مانند معجزه صنعت آبادان ... هم این اسم را دارند) اسم معجزه صنعت نیاز به سیو دارد یا نه؟ که این اسم خاص یک گوگل شود.
  4. morteza124

    خطای General HTTP error

    سلام و روز خوش . خطایی مبنی بر General HTTP error برای سایت مپ معرفی شده به گوگل برای من بوجود آمده برای قسمت صفحات . من فایل robots.txt را به گوگل معرفی کردم و در آن عدم دسترسی به صفحات را وارد نکردم همچنین در افزونه یوآست هم مشخص شده که روبات های گوگل به این صفحات دسترسی داشته باشند و محتوای آنها را به داخل گوگل ایندکس کنند. چطور می تونم این مسایل را برطرف کنم؟
  5. morteza124

    عدم نمایش نوشته ها در گوگل

    سلام .خیلی ممنون بابت راهنمایی هایی که انجام می دهید . داخل ایمیل مدیر وب مستر و همچنین نوفیتیکیشن وب مستر هیچ پیامی مبنی بر پنالتی شدن سایت از طرف گوگل ارسال نشده.
  6. morteza124

    عدم نمایش نوشته ها در گوگل

    البته خیلی ممنونم بابت راهنمایی هایی که انجام می دهید
  7. morteza124

    عدم نمایش نوشته ها در گوگل

    داخل ایمیل مدیر وب مستر و همچنین نوفیتیکیشن وب مستر هیچ پیامی مبنی بر پنالتی شدن سایت از طرف گوگل ارسال نشده.
  8. morteza124

    عدم نمایش نوشته ها در گوگل

    حدود 5ماه است که وبسایت به طراحی و به گوگل معرفی شده است . از افزونه yoast seo برای سیو مطالب استفاده می کنم. قالبی که استفاده می کنم قالب زافایر هست تمام مواردی که برای سیو مقالات باید رعایت شود مثل تگ h1 و ... رعایت شده.
  9. morteza124

    عدم نمایش نوشته ها در گوگل

    سلام و روز خوش. من یکی از سایت هایم را به گوگل معرفی کردم . گوگل در سرچ کنسول به من نمایش می دهد که تمام مقالات و صفحات شما داخل گوگل ایندکس شده است ولی زمانی که اسم مقالات به همراه اسم سایت را سرچ می کنم هیج مقاله مربوط به سایتم را به من نمایش نمی دهد در حالی که اگر آدرس ( URL ) صفحات را در سرچ باکس گوگل سرچ کنم مقاله مربوطه را نمایش می دهد. بنظرتون مشکل از چه چیزی می تونه باشه؟ همچنین در قسمت LINK در سرچ کنسول گوگل بنظر میاد لینک دهی داخلی که برای مقالات مشخص کردم را گوگل نمی خواند و هیچ لینک داخلی مربوط به مقالات نمایش داده نمی شود فقط لینک دهی صفحات اصلی که در هدر قرار دارند نمایش داد
×
×
  • اضافه کردن...