رفتن به مطلب

p_yavari

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط p_yavari

  1. p_yavari

    مشکل در برگداندن سایت

    بعد از اینکه ساده ترین راه رو نادیده گرفته و خیلی مسیرهای مختلف رو طی کردم در آخر به همان ساده ترین راه رسیدم که افزودن localhostt به دامنه های بخش مدیریتی recaptcha بود. بعد از افزودن دیگه مشکلی از لحاظ ورود نداشت. امیدوارم اگر کسی هم به این مشکل برخورد از این روش بتونه مشکلشو برطرف کنه.
  2. p_yavari

    مشکل در برگداندن سایت

    از پاسختون متچکرم، بله درست حدث زدید سایت بر بستر https بود و این اصلی ترین عامل خطای رخ داده بود. قبلا روش غیر فعال کردن پلاگین ها رو امتحان کردم ولی جواب نداد، حتی ssl هم روی لوکال هاست فعال کردم که باز هم راه حل مشکلم نبود. البته فایل htaccess رو تغییر ندادم. بعد از اینکه خیلی گشتم متوجه شدم مشکل از پورت 443 هست که توسط vmware اشغال شده بود ( با اینکه موقع فعالسازی xampp خطایی نمایش داده نمیشد ) از روش هایی که برای خالی کردن پورت ها بود استفاده کردم که متاسفانه پاسخ مطلوب ندادند. در آخر از طریق خود برنامه vmware پورت مربوطه رو عوض کردم تا پورت 443 خالی بشه. بعد از
  3. p_yavari

    مشکل در برگداندن سایت

    سلام، من از سایتم روی هاست با dupicator بک آپ گرفتم و اونو روی لوکال هاست پیاده کردم ولی مشکلی که پیش میاد اینه که سایت لود نمیشه و در جا مرورگر ارور میده ( در هنگام بازگرداندن در مورد یکی از افزونه ها هشدار میده ( افزونه ssl )) الان نمیدونم چه طور این مشکل رو حل کنم. This site can’t provide a secure connection localhost sent an invalid response. Try running Windows Network Diagnostics. ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR اینم متن ارور هست. لازم به ذکره که کوکی مرورگر هم حذف کردم ولی درست نشد، پلاگین مخرب هم از فایل ها حذف کردم که باز هم افاقه نکرد.
×
×
  • اضافه کردن...