رفتن به مطلب

میرزا

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره میرزا

  • درجه
    تازه کار
  1. اموزش یا لینکی از نحوه نصب سایت در زیر پوشه دارید؟
  2. ممنون ایندکس سایت فعلی در گوگل بسته است و مشکلی بابت سئو نیست به فرض اینکه نتوان روی دامنه دیگری بالا آورد میشه روی همین دامنه و مثلا در پوشه ای جداگانه سایت جدی رو بالا آورد و بعد از تکمیل روی ریشه هاست قرار داد. مثلا سایت قبلی www.site.ir است و سایت جدید را روی ادرس www.site.ir/newsite بالا آورد. یعنی روت سایت دید بشود یک فولدر در هاست به نام newsite شدنی هست؟
  3. سلام من یک سایت دارم که می خوام قالب و افزونه ها و مطالب و ... رو از اول دوباره شروع کنم (بکوبم دوباره بسازم) چه راه حل هایی دارم که بدون اینکه سایت قبلی پایین بیاد سایت جدی رو بسازم و بعد از تکمیل در کمترین زمان ممکن جایگزین قبلی کنم؟ راه حل هایی که به ذهنم میرسه ایجاد در لوکال هست فقط لطفا هر راه حلی به نظرتان میرسد با آموزش بگذارید چون نمی خوام در فرایند کار مشکلی بوجود بیاد و از اینجا مونده از اونجا رونده بشم ممنون
  4. میرزا

    درخواست قالب برای سایت نمونه کار

    ممنون از راهنمایی تون از سایت های ایرانی چرا نگیرم؟ علت خاصی داره؟
  5. سلام دنبال یک قالب خوب برای نمونه کار هام که عمدتا عکس هست می گردم قاب باید سئوی خوبی داشته باشه و یه نکته مهم اینکه در موبایل به خوبی دیده بشه و ریسپانسیو باشه. ممنو میشم راهنماییم کنید الان از نسخه فارسی شده Photo Perfect نسخه 1.2 استفاده می کنم.
×
×
  • اضافه کردن...