رفتن به مطلب

Mohsendro

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Mohsendro

  1. Mohsendro

    تفاوت HTTP API با REST API در ورپرس

    سلام و عرض ادب؛ یک سوال داشتم تفاوت HTTP API با REST API در وردپرس چیه ؟ و اگر بخواهیم با سایر سایت هایی که API میدن یا مثلا با یک اپلیکشن اندرویدی در ارتباط باشیم باید از کدوم استفاده کنیم و یا نحوه استفاده از هر کدوم، از این بخش ها در کجاست؟ ممنون میشم جواب بدین.
  2. Mohsendro

    نمایش تمامی خطاهای موجود در $errors

    سلام؛ وقت بخیر دوستان مشکلی برام پیش اومده که ممنون میشم دوستانی که اطلاعات دارند منو تو این زمینه بصورت دقیق راهنمایی کنند و اما سوال: من دارم یک افزونه برای بخش ورود پیشفرض وردپرس میسازم، میخوام لیست کامل ارورهای وردپرس مخصوصا توی صفحه لاگین یا همان wp-login.php رو در اختیار داشته باشم تا بتونم برای هر خطا پیغام شخصی خودم رو بذارم، در این رابطه سرچ های زیادی زدم اما به جواب درستی نرسیدم حتی توی داکیومنت اصلی وردپرس ، گیت یا سایت های مشابه نیز نتونستم جوابی پیدا کنم. با آزمون و خطا تونستم یکسری از این خطا ها رو که در لیست زیر آوردم رو پیدا کنم ولی هدفمم این تعداد خطای محدود نیست . میخ
  3. سلام؛ if (!current_user_can('edit_themes') || !is_user_logged_in()){ wp_die(); } توی قالبی که دارم میسازم یک بخش تعمیر گذاشتم و صفحه ای هم براش ساختم و میخوام که داخل تایع wp_die صفحه ای که من ساختم بیاد نه تکس خالی! چه باید کرد؟؟ دوستان ممنون میشم راهنمایی کنید.
  4. سلام، کسی میدونه چجوی میشه یک تیکه کدی توی function قالب نوشت که بعد از سفارش محصول ووکامرس یک modal باز بشه و یک تایمر مثلا 5 ساعته نشون بده. آیا اکشن هایی توی ووکامرس برای این قضیه وجود داره؟
×
×
  • اضافه کردن...