رفتن به مطلب

mahdiganji

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

3

درباره mahdiganji

  • درجه
    تازه کار

اطلاعات شخصی

  • جنسیت
    مرد
  1. سلام دوست عزیز متاسفانه شرکت هاستینگ مربوطه بعد از اینکه شما درخواست ارتقا سرویس خود را دادید به جای افزایش دیسک، دیتا شما رو به یک سرور دیگش منتقل کرده که دیتا شما در حین انتقال دچار مشکل شده که نیاز به ریستور کردن بکاپ دارید به شرکت مربوطه می توانید تیکت بزنید و درخواست ریستور بدید تا به آخرین بکاپ بازگردانی کنند اگر که خودتان بکاپ تازه تری دارید از طریق ماژول جت پک یا ریستور پیش فرض هاست عملیات بازگردانی رو انجام بدید.
  2. mahdiganji

    یکسان کردن سایز تصاویر محصولات

    سلام در این رابطه می توانید از افزونه اسماش استفاده کنید البته ورژن پرمیوم رو تهیه کنید که این امکان رو می تونید ایجاد کنید.
  3. mahdiganji

    تغییر آدرس سایت مپ

    احتراما، ببینید دوست عزیز این یک روش برای تغییر نام هست ! شما اگر دائم در حال بروزرسانی سایت هستید نیاز به این دارید که هر چند روز فایلی که تغییر نام دادید را با روش فوق جایگزین و بروزرسانی کنید تا محتوای جدیدی که ایجاد میکنید توسط ربات ها و موتور های جستجو ایندکس بشه من این روش رو بهتون پیشنهاد نمیکنم چون کار درستی نیست اما اگر که حتما می خواهید اینکار انجام بشه بعد از تغییر نام سایت مپ ، حتما توی گوگل سرچ کنسول آدرس سایت مپ جدید رو وارد کنید.
  4. mahdiganji

    مشکل در تگ های سایت

    سلام دوست عزیز پیشنهاد میکنم یه دور افزونه های خود را غیرفعال کنید و مجددا تست کنید احتمال داره تداخلی بین افزونه ها یا وردپرس ایجاد شده باشه و سپس حالت دیباگ رو فعال کنید ارور مشاهده شده رو بررسی و رفع کنید. اگر موارد فوق رو بررسی کردید و مورد حل نشد این تاپیک رو بروزرسانی کنید.
  5. mahdiganji

    تغییر آدرس سایت مپ

    سلام خدمت شما افزونه یاست سئو بطور پیش فرض فایلی با نام sitemap_index.xml را برای آرشیو یا سایت مپ ایجاد میکنه برای تغییر نیاز به یک برنامه نویس دارید که بتونه به شما کمک کنه اما برای تغییر نام این فایل درون هاست روش تغییر از طریق هاست : وارد هاست خود شوید و سپس بر روی file manager کلیک کنید وارد پوشه public_html و در پوشه فایل های زیادی را می بینید ما قصد داریم فایل مورد نظر شما که بطور پیش فرض در اینجا با نام sitemap_index.xml یا sitemap.xml رو تغییر نام بدیم پس sitemap_index.xml را در همین جا پیدا میکنیم مانند تصویر زیر : بر روی کلمه دابل کلیک میکنیم تا rename بش
×
×
  • اضافه کردن...