رفتن به مطلب

mohammad9979

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره mohammad9979

  • درجه
    تازه کار
  1. mohammad9979

    مشکل وبلاگ با نیم فاصله

    با سلام مجدد. آیا کسی هست که بتونه به من کمک کنه؟ افزونه ی ویراستار که نتونست بهم کمک کنه و تغییر به وجود نیومد بعد نصبش. عوض کردن صفحه ی کلید به فارسی استاندارد هم که کلی از سرعت نوشتنم کم می کرد و در نتیجه کنارش گذاشتم. همون طور که در بالا گفتم من قبلاً هم با نیم فاصله پست هام رو می نوشتم ولی مشکلی به وجود نمی اومد، اما الان چند ماهه این مشکل به وجود اومده. اگر کسی من رو راهنمایی کنه و بگه: 1- چجوری نمایش نیم فاصله های پست های قبلیمو اصلاح کنم. 2- چجوری پست های جدیدی که می نویسم این مشکل به هم چسباندن نیم فاصله رو نداشته باشند خیلی ازش ممنون میشم.
  2. mohammad9979

    مشکل وبلاگ با نیم فاصله

    سلام بر دوستان انجمن. من کماکان مشکل دارم. اگر راه حل دیگری دارید ممنون می شوم راهنمایی کنید.
  3. mohammad9979

    مشکل وبلاگ با نیم فاصله

    سلام و ممنون از دو دوست عزیز. آقای گوهری. من راه حل شما رو در پیش گرفتم و جواب داد ولی ترجیحم اینه که از کیبورد قبلی استفاده کنم. ببینید: قبلاْ بدون اینکه این کیبورد رو داشته باشم و با همین کیبورد فعلی وبلاگ درست بود نمایشش و چند ماهه این بلا سرش اومده. آیا راه حل دیگری نیست؟ مسئله فقط این نیست. مسئله اینه که با این کار پست های فعلیم درست می شوند ولی پست های قبلی همان طور که بودند با نیم فاصله های اشتباه باقی خواهند ماند. متشکرم.
  4. mohammad9979

    مشکل وبلاگ با نیم فاصله

    سلام. یکی از مشکلاتی که بنده با وبلاگم دارم این است که مرورگر کروم، که طبق آمارگیر وبلاگم اکثر بازدیدکنندگان از آن استفاده می‎ کنند، نیم‎ فاصله را درست نشان نداده و کلماتی که دارای نیم ‎فاصله هستند را بدون فاصله از هم نشان می‎دهد. این مشکل هم در نسخه ‎ی کامپیوتر و هم در نسخه ‎ی موبایل وجود دارد. برعکس، وقتی با مرورگر اینترنت اکسپلورر وبلاگ را باز می ‎کنم هیچ مشکلی از این جهت وجود ندارد. این مشکل با بروزرسانی به نسخه‎ی 5.3 وردپرس فارسی و تغییر مرورگری که در آن پست ‎ها را می‎نویسم و تعویض قالب وبلاگ (حداقل پنج قالب مختلف) برطرف نشد و کماکان مشکل پابرجاست. آیا کسی می‎ تواند به بنده برای رفع
×
×
  • اضافه کردن...