رفتن به مطلب

barbad

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط barbad

  1. barbad

    تغییر رنگ پس زمینه در موبایل

    سلام دوستان کسی میتونه راهنمایی کنه که چگونه می شه رنگ پس زمینه قالب را فقط در موبایل تغییر بدیم. یعنی قالب در دسکتاپ یک رنگ پس زمینه داشته باشد و در موبایل رنگ پس زمینه رنگ دیگری باشد.
  2. barbad

    اسلایدر رولوشن

    با سلام من میخواهم از کد css در افزونه رولوشن اسلایدر استفاده کنم ولی متاسفانه با درج کد هیچ عملی روی بخش ها اعمال نمی شود. ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید .
  3. barbad

    اسلایدر مانند نمونه

    ببینید این اسلایدر به این گونه است که در پایین سمت راست اسلایدر سه لینک image و video و plans هست که با زدن بروی هر کدام یک اسلایدر جدید در همان صفحه باز می شود. من نمیدانم چکونه این اسلایدر را ایجاد کنم.
  4. barbad

    اسلایدر مانند نمونه

    یعنی با این اسلایدر می توان در داخل صفحه با ایجاد یک لینک انکر چند اسلایدر را بارگذاری کرد؟ من تا الان این و ندیدم ممنون می شوم کامل تر بیان کنید. سپاس از شما
  5. barbad

    اسلایدر مانند نمونه

    با سلام دوستان کسی میداند چگونه می توان اسلایدری مانند آنچه در لینک زیر هست را ایجاد کرد.؟ https://fransilvestrearquitectos.com/en/projects/house-on-the-cliff/
  6. barbad

    error query packet. pid=119570

    سپاس استاد
  7. barbad

    error query packet. pid=119570

    با سلام با نصب المنتور ارور Error while sending QUERY packet. PID=119570 in /home2/passagpe/public_html/wp-includes/wp-db.php on line 2007 روی سایت امده است ممنون می شوم کمک کنید که مشکل از کجاست؟
×
×
  • اضافه کردن...