رفتن به مطلب

milipinkman

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

2

درباره milipinkman

  • درجه
    تازه کار
  1. milipinkman

    افزونه اشتراک ویژه

    این افزونه دیگه کار نمیکنه کسی میتونه این افزونه رو درست کنه ؟ خیلی بهش نیاز دارم
  2. milipinkman

    مشکل علامت سوال در Paid memberships pro

    منم همین مشکل رو دارم و نمیدونم چطوری رفعش کنم؟! کسی میدونه مشکل از چیه؟
  3. اتبدا باید به تنظیمات خود وردپرس بردید و از بخش همگانی عمومی یا جنرال زبان رو روی انگلیسی قرار بدید. و در ادامه تغییر زبان از فارسی به انگلیسی باید وارد به wp-content و سپس پوشه language و در این بخش تمامی فایل های ترجمه فارسی رو حذف کنید دقت کنید ترجمه plugin ها و قالب هارو اگه نیاز دارید حذف نکنید به همین راحتی سایت شما پلتفرم انگلیسی پیدا کرد.
  4. یه راهنمایی چرتو پرت دیگه...
  5. milipinkman

    کد روزشمار

    چجوری با این کار کنیم؟
  6. سلام یکی از افزونه هایی که این مشکل رو به وجود میارن افزونه AccessPress Anonymous Post هستش که با حذف اون مشکل بر طرف میشه. خیلی از افزونه ها مشکلات این چنین ایجاد میکنن برای رفع نیازهاتو سعی کنید از کد های سبک استفاده کنید و حدالامکان از افزونه استفاده نشه حتی برای سئو!! افزونه ها به صورت کوتاه مدت مشکلات شمارو حل میکنن و در آینده خودشون به مشکلات بزرگی تبدیل میشن چرا که بعضا سایت هایی که اطلاعات مهمی رو با پلاگین ها سازماندهی کردن و به مشکل خوردن. خواستم بگم مشکلات همین بغلن لقمه رو نیاز نیست دور دهن بچرخونید...
  7. milipinkman

    ارور api گوگل و اتصال به edd

    سلام منم دقیقا همین مشکل رو دارم و نمیدسلام منم دقیقا همین مشکل رو دارم و نمیدونم باید چه کرد!!! خیلی بهش نیاز دارم کسی میتونه کمک کنه؟ونم باید چه کرد!!! خیلی بهش نیاز دارم کسی میتونه کمک کنه؟
  8. milipinkman

    خطای انتشار ناموفق

    منم این مشکل رو دارم اما برای ارسال پست های حاوی کد معمولا این اتفاق می افته که مجبورم گاها قید انتشار مطلب رو بزنم شما میتونید از افزونه ویرایشگر کلاسیک استفاده کنید تا مشکلتون حل شه ولی من توصیه نمیکنم چونکه به نظرم یه روز از گود خارج میشه.
×
×
  • اضافه کردن...