رفتن به مطلب

hassan_ir71

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره hassan_ir71

  • درجه
    تازه کار
  1. hassan_ir71

    کندی شدید کنسول وردپرس

    سلام خدمت دوستان بعد از نصب پوسته جدید کنسول وردپرس بشدت کند شده به حدی که برای لود صفحه پیشخوان تا بیشتر از ۳۰ ثانیه طول میکشه. تم هارو هم عوض کردم ولی مشکل سر جاش هست. با افزونه query monitor چک کردم و مشکل رو در قسمت HTTP Api calls شناسایی کرده که تا تایم اوت روی ریدوکس میده. اگه کسی از دوستان میدونه برای حل این مشکل باید چیکار کرد لطفا راهنمایی کنه چون تقریبا هیچکاری نمیتونم انجام بدم.
  2. hassan_ir71

    بازدید کننده اسپم بدون IP

    این سرویس بدلیل تحریم برای دامنه ir بسته شده
  3. hassan_ir71

    بازدید کننده اسپم بدون IP

    سلام، تقریبا مدت دو ماهه یک بازدید کننده به تعداد بسیار زیادی در روز بازدید میکنه اما نه کشور مشخصی داره و نه ip داره. امکانش هست از داخل خود سیستم وردپرس باشه یا یکی از پلاگین ها یا بد افزار مسبب این کار باشه؟ مدتی هم هست که منابع زیادی مصرف میشه روی هاست ممکنه علت این مصف زیاد این بازدیدکننده باشه؟
  4. hassan_ir71

    اورلود منابع بخصوص i/o usage

    مشکلی دارم که مدتی منو درگیر کرده و هرکاری کردم برطرف نشده، وبسایت فروشگاهی وردپرس من با نوسانات شدید منابع بخصوص i/o usage مواجه هست بطوری که بعضی اوقات و هنگام درخواست یک صفحه از سایت یا پیشخوان کارکرد منابع بسیار بالا میره و بیشتر اوقات بدلیل اورلود کردن i/o usage و faults هایی میشه بسیار کند میشه بطوری که چندین ثانیه طول میکشه تا صفحه شروع به بارگذاری کنه یا بصورت موقت از دسترس خارج میشه. جالب تر اینکه زمانی که تمام افزونه ها رو غیر فعال میکنم باز هم فعالیت i/o usage ادامه داره تنها فرقش اینه که دیگه faults نمیده و فقط مقداری از شدت این مشکل کم میشه. - سرور پرقدرت و با کیفیتی استفاده
×
×
  • اضافه کردن...