رفتن به مطلب

jahromy

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    8
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره jahromy

  • درجه
    تازه کار
  1. jahromy

    خطای ریدایرکت شدن با فعالسازی ووکامرس

    الان همه پلاگین ها بجز ووکامرس را غیرفعال کردم همچنان با خطای ریدایرکت شدن به صفحه ای با پیام """" اوه! متاسفانه صفحه مورد نظر شما یافت نشد. به نظر می رسد در این صفحه چیزی برای نمایش وجود نداشته باشد. می توانید از لینک های زیر و یا از جستجو استفاده کنید. """ مواجه می شوم وفقط اگر ووکامرس را غیرفعال کنم این مشکل حل می شود
  2. jahromy

    خطای ریدایرکت شدن با فعالسازی ووکامرس

    با سلام ووکامرس را از مخزن پلاگین خود ووردپرس نصب و فعالسازی کردم متوجه شدم در زمان فعال بودن آن پنل ادمین با مشکل ریدایرکت شدن و "خطای این صفحه وجود ندارد" در زمان لاگین مدیر مواجه می شود که البته با غیرفعال کردن همین پلاگین مشکل برطرف می شود بنده برای راه اندازی فروشگاه به ووکامرس نیاز دارم چطور این مشکل را حل کنم؟؟
  3. jahromy

    مشکل ریدایرکت شدن لینک ادمین

    با سلام و وقت بخیر صفحه لاگین ادمین پس از ورود با نام و پسوورد صحیح به لینک domain/?page_id=254 ریدایرکت میشود که با متن خطای صفحه مورد نظر پیدا نشد دسترسی به پنل ادمین غیرممکن شده برای رفع این مشکل چکار باید کرد؟؟
  4. jahromy

    مشکل نیافتن فایل نقشه گوگل

    با درود و عرض ادب وقت دوستان بخیر مدتی میگذره که سایت وردپرسی راه انداختم و به کمک افزونه google xml نقشه سایتم را تنظیم کردم حالا مشکل اینجاست که فایل xml را مستقیما روی هاست نمی توانم پیدا کنم اینکه گوگل تابحال مطالب سایتم را در نتایج جستجوی مستقیم از همین آدرس بالا نمی آورد چطور این مشکل را حل کنم؟؟
  5. jahromy

    مشکل در فعال سازی قالب در لوکال هاست

    با درود و وقت بخیر قالب نوا را در وردپرس روی لوکال هاست نصب کردم که هر بار قصد فعال سازی دارم با خطای زیر مواجه می شوم ممکنه بجهت رفع اشکال راهنمایی بفرمایید نکته اینکه در سایت اینترنتی مشکلی در فعال سازی ندارم
  6. با درود و وقت بخیر به کمک یک نوشته فایل های اولیه ساخت قالب رو نوشتم و حالا سوالی که برام پیش امده این هست که چطور شکل هایی که ترکیب غیر هندسی دارند برای بگراند میسازند و اینکه چطور باید در فایل های قالبم ازش استفاده کنم راست کلیلک روی این شیپ نشانی از عکس بودن ندارد یک نمونه شکل مثل این :
  7. jahromy

    حذف متن فوتر قالب

    ممکنه راهنمایی کنید بنده تک تک خط های echo درا فوتر قالب رو حذف و تست کردم باز حذف نشد <?php /** * The template for displaying the footer * * Contains the closing of the "wrapper" div and all content after. * * @package Neve * @since 1.0.0 */ do_action( 'neve_before_primary_end' ); ?> </main><!--/.neve-main--> <?php do_action( 'neve_after_primary' ); ?> <?php if ( apply_filters( 'neve_filter_toggle_content_parts', true, 'footer' ) === true ) { do_action( 'neve_do_footer' ); } ?> <div class="hamyarwp"> <?php do_action('wordpress_t
  8. jahromy

    حذف متن فوتر قالب

    با درود و احترام بنده از یک قالب برای راه اندازی سایت استفاده کردم مشکلم این هست که یک متن در فوتر داره چطور میشه حذف یا ویرایش کرد؟
×
×
  • اضافه کردن...