رفتن به مطلب

Kianoosh777

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره Kianoosh777

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. Kianoosh777

    مشکل در صفحه ثبت سفارش

    سلام ممنون از پاسختون کد را در فایل function قالب وارد کردم اما همچنان همان مشکل وجود دارد ! مهمه که کجای فایل قرار بدم کد رو؟ من آخرش گذاشتم.
  2. Kianoosh777

    مشکل در صفحه ثبت سفارش

    سلام دوستان من یه مدته فروشگاه سایتم دچار مشکل شده و موقع ثبت سفارش میگه شماره موبایل وارد شده معتبر نیست! در حالی که اصلا فیلد شماره موبایل ندارم تو اون صفحه !!! همه چی رو چک کردم و به ظاهر درست بود. حتی افزونه‌ها رو یکی یکی غیر فعال کردم اما نشد که نشد. کسی میدونه مشکل از کجاست؟ ووکامرس استفاده می‌کنم و محصولاتم هم دانلودی هستن. آدرس سایتم: www.phypo.com
  3. تشکر از شما و پاسخگویی ها و راهنمایی هاتون من یه ساب دامین ایجاد کردم و توی پوشه public_html یه فولدر به اسم shop ایجاد شد که توی اون وردپرس جدید رو نصب کردم با یه دیتابیس که براش ساختم و درسته کاملا. اما دیگه سایت خودم بالا نمیاد ! کجاش رو اشتباه کردم؟
  4. تشکر فراوان شما وردپرس شبکه رو پیشنهاد می‌کنید یا نصب وردپرس مجزا؟ فکر کنم جداگونه نصب کنم سرعت بهتر باشه، آره؟
  5. خیلی خیلی ممنون از کمکتون خب من ساب دامین رو ایجاد کردم ولی این که میگید قالب و فروشگاه رو داخل سابدامین ایجاد کنم، نمیدونم چیکار کنم! باید از مدیریت خود وردپرس این کار رو بکنم یا از مدیریت فایل دایرکت ادمین یا باید یه وردپرس دیگه نصب کنم؟ یا چیز دیگه‌ای؟ تشکر از لطف و محبت شما
  6. با سلام ببخشید اگه سوالم ساده و مبتدیانه هست. خیلی آشنا نیستم. در حد مبتدی‌ام در واقع ! من یک سایت با وردپرس ساختم چند سال پیش که یک فروشگاه با ووکامرس هم در اون تعبیه کردم. حالا می‌خوام بخش فروشگاه رو از سایت جدا کنم و به صورت ساب دامین باشه، مثلا یعنی بشه Shop.phypo.com چطور باید این کار رو بکنم و همینطور قالب متفاوتی رو برای بخش فروشگاه بذارم؟ در ضمن کنترل پنل هاستم هم دایرکت ادمین هست.
×
×
  • اضافه کردن...