رفتن به مطلب

abolfazlbozorgi

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    8
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط abolfazlbozorgi

  1. سلام. من ابوالفضل بزرگی هستم و جزو تولید کننده محتوای چندین وب سایت نظیر همیار وردپرس و وردپرسی شو و... بودم. از اونجایی که من چندین پروژه در زمینه تولید محتوا دارم تصمیم بر این دارم که تعدادی تولید کننده محتوا به صورت دورکاری استخدام کنم تا پروژه های بنده رو انجام دهند. شرایط همکاری شامل موارد زیر می باشند: تسلط بر کار با سیستم مدیریت محتوای وردپرس توانایی جستجو در اینترنت و کسب اطلاعات در رابطه با مقالات مسلط به بهینه سازی یک محتوا برای موتور های جستجو آشنایی نسبی با نرم افزار فتوشاپ دوستانی که قصد و تمایل همکاری دارند رزومه کاری خود را ارسال نمایید.
  2. با سلام. دوستان افزونه ای تو سیستم مدیریت محتوای وردپرس هستش که بتونه سطوح کاربری ویژه و عادی در نظر بگیره؟؟ یکی از ساده ترین امکاناتش این باشه که" محتوای سایت رو برای دسترسی های مختلف نمایش بده!! به عنوان مثال کاربر با سطح دسترسی عادی نتونه محتوای سطح دسترسی ویژه رو بخونه!! سطح دسترسی ویژه بتونه به کل محتوای سایت دسترسی داشته باشه!!!!
  3. abolfazlbozorgi

    استخدام نویسنده (وبسایت لوگومستر)

    با سلام. دوست عزیز قیمتی که شما دادید خیلی پایین هستش و اگه شما محتوای باکیفیت بالا می خواهید که تمام اصول سئو رعایت بشه باید قیمتتون رو بیشتر کنید. بله درسته!!
  4. abolfazlbozorgi

    استخدام نویسنده (وبسایت لوگومستر)

    با سلام. دوست عزیز قیمتی که شما دادید خیلی پایین هستش و اگه شما محتوای باکیفیت بالا می خواهید که تمام اصول سئو رعایت بشه باید قیمتتون رو بیشتر کنید.
  5. abolfazlbozorgi

    مشکل با افزونه فرم تماس

    افزونه Form Craft Basic چنین نیست!!!! افزونه خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی باحالیه
  6. abolfazlbozorgi

    کمک معرفی این افزونه ها

    با سلام. 1- ووکامرس 2-3- با افزونه های پروفایل ساز حرفه ای مثل یوزرپرو میشه این کارو انجام داد 4- فکر کنم اختصاصی نوشته باشند اینو...
  7. abolfazlbozorgi

    مشکل با افزونه فرم تماس

    با سلام...به شرکت میزبانی ارتباطی نداره... از چه افزونه ای استفاده می کنید؟ پیشنهاد می کنم افزونه FormCraft Basic رو نصب کنید. یک افزونه ساده در عین حال کاملا کاربردی و کاربر پسند.
  8. با سلام. ببینید وردپرس چون یک سیستم مدیریت محتوای رایگان هستش عملا یه سری چیز ها توش رایگان و یه سری چیز ها هم مسلما پولیه. یکی از این مقوله ها افزونه و قالب ها هستند که هم رایگانش موجوده هم نسخه پولی. در حال حاظر امن ترین و بزرگترین و جامع ترین منبع برای دانلود قالب و افزونه رایگان وب سایت خود مخزن وردپرس هستش. اما اگه شما دنبال نسخه فارسی قالب و افزونه هستید پیشنهاد من اینه که از وب سایت های مطرح و معروف که در این حوزه در حال فعالیت هستند استفاده کنید. موفق باشید.
×
×
  • اضافه کردن...