رفتن به مطلب

سیدمحسن

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره سیدمحسن

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. سیدمحسن

    سئوی فروشگاه اینترنتی

    سلام خسته نباشید دوستان عزیز دنبال کسی هستم که ما رو در بهینه سازی فروشگاه اینترنتی (وردپرس) از لحاظ امنیت سئو پرداخت آنلاین و... همراهی و همیاری کنه. دارای تجربه و مسلط به پلاگین ها ، برنامه نویسی و... باشد. یک کار فوری و فورس ماژور است.
  2. میشه گفت ادیت قالب هست جزئیات قالب
  3. سلام بنده دسترسی به بخش خرید و فروش نداشتم اینجا تاپیک گذاشتم بنده یک فرد که مسلط به وردپرس و برنامه نویسی باشه رو میخوام یه تغییراتی توی ووکامرس و قالبم میخوام هر کس که آمادگی داره لطفا پیام بده راجع به قیمت و چیزی که میخوام به طور دقیق صحبت کنیم.
  4. سیدمحسن

    ایجاد دو قیمت برای محصول

    از بخش ویژگی های محصول استفاده کن
  5. سیدمحسن

    سفارش گرفتن در فروشگاه

    از همون قابلیت متغیر ها استفاده کردم مچکر
  6. سیدمحسن

    سفارش گرفتن در فروشگاه

    سلام خدمت دوستان من یک فروشگاهی دارم درست میکنم در وردپرس محصولات من مثل لباس و کالا ها نیست محصولات من تولید میشن و من باید از مشتریان آنلاینم سفارش بگیرم نه اینکه یک محصول مشخص بذارم جلوشون برای مثال فرد وارد سایت شه میگه من برای کارم کارت ویزیت میخوام بره تو بخش کارت ویزیت حالا چن تا گزینه براش میاد مثل تعداد و رنگ و نوع و اون انتخاب میکنه بعد از انتخاب قیمت براش بیاد و اون پرداخت کنه https://www.printarabia.ae/product-select-order/discounted-flyer-printing-dubai/preset-80 این لینک این چیزی که من گفته م رو دقیق نشونتون میده میخوام بدونم این رو چطور باید انجام
×
×
  • اضافه کردن...