رفتن به مطلب

mammadkoma

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره mammadkoma

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. به هر حال در وردپرس برای ایجاد CRUD یک ماژول خوب وجود دارد؟ و یا پیشنهاد میکنید خودم فرم برای پست کردن دیتا بسازم؟
  2. درسته ولی این اپ قراره حداقل به 1000 کاربر مختلف سرویس بده که حداقل روزی 10 صورتحساب میزنن با 10 دیتیل که میشه روزی 100 هزار و ماهی 3 ملیون و سالانه 36 ملیون رکورد.
  3. اگر اینجور باشه که هزینه تغییر سیستم و استخدام برنامه نویس خیلی زیاد میشه و سیستم بارها در تغییرات به مشکل میخوره. من خودم دات نت کار هستم و تجربه کار با سیستمهای بیگ دیتا رو دارم البته با سی شارپ و sql server. میخواستم سیستمی رو با وردپرس راه اندازی کنم تا هم کار کمتری برای ساختش انجام بدم و هم هزینه اجاره سرورش کمتر باشه. با این اوصاف که شما گفتین به صرفه در نمیاد.
  4. با سلام میخوام با وردپرس یک وب اپ بسازم که کاربران آن ، صورتحساب در آن ثبت می کنند (order) و به ازای هر صورت حساب بین 5 تا 10 آیتم فروش اضافه میشه (order_detail). حداکثر تعداد رکورد در جدول order_detail که بیشترین تعداد رکورد رو داره چند ملیون رکورد میتونه باشه که برنامه بدون افت سرعت کار کنه و کوئری روی یک ستون varchar خیلی کند نشه. از شرکت نت افراز که اغلب سرور اجاره می کنم پرسیدم گفت برای تعداد بالای 100 ملیون رکورد باید از سرویس های اشتراکی استفاده نکنید و از vps استفاده نمائید. البته اینم گفت که : "در نظر داشته باشید فاکتور های زیادی در این خصوص درگیر میباشند لذا عملکرد هر
  5. با سلام خدمت همه میخوام سایتی درست کنم که دسته های مختلفی از افراد بیان و ثبت نام کنن. (فیلدهای ثبت نام هر دسته متفاوت هست) بعد از ثبت نام یک سری اطلاعات اضافی پر کنن از جمله انتخاب location در نقشه. (فیلدهای اطلاعات هر دسته متفاوت هست) بعد به مردم لیستی از همین دسته ها رو نمایش بدم به ترتیب فاصله با کاربر (در سایت با انتخاب مکانش و در اپ موبایل با گرفتن مکان جاری) آیا پلاگین رایگانی برای این منظور وجود دارد؟ (برای user management میدانم پلاگین هست و PageBuilder ام Elementor هست و استفاده از پلاگینهای Form مثل GravityForm و Contact7 و NinjaForm رو بلدم و میدانم که میشه با P
  6. mammadkoma

    خطای Apache is functioning normally

    سلام میشه بگین ارور Apache is functioning normally برای شما چطور حل شد؟ سایت ما داشت کار میکرد مدتها یه روز ماژول instagram auto poster رو نصب کردیم بعد از دو سه ساعت سایت از کار افتاد و این ارور اومد.
×
×
  • اضافه کردن...