رفتن به مطلب

yordsevan

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره yordsevan

  • درجه
    تازه کار
  1. yordsevan

    راه کارهای سئو و بهینه سازی سایت

    با سلام شما برای اینکه خیلی زودتر بتوانید مطالب سایت وردپرس خود را ایندکس کنی باید از فیچ کردن در وب مستر استفاده کنی این به این معنی هست که به رباط های گوگل اعلام میکنی در وب سایت من دنبال خبر جدید برای ایندکس کردن نباش و ادرس مستقیم یعنی همون url آن مطلب رو میدی که زودتر ایندکس بشه من تجربه چند دقیقه ای هم برای ایندکس شدن مطالبم داشتم موفق باشید.
  2. yordsevan

    کمک در افزونه yoast افزودن لینک

    سلام برای حل این مشکل باید چند لینک خارجی بدید مثلا یک ماتی مثل متن زیر بنویسید و به شبکه های اجتماعی خود لینک دهید این مشکل حل شده و تمام چراغ ها سبز میشود . نمونه متن با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از تخفیف های ویژه، آموزش های کاربردی، اخبار روز وردپرس، قالب ویژه با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.
  3. همانطور که می دانید لوکال سئو یا سئو محلی فرآیندی برای بهینه‌سازی سایت شما برای بهبود جایگاه آن در نتایج جستجوی محلی گوگل یا مکان جغرافیایی کاربران است. بنابرین شما می توانید با این اقدام ویژه نقشه و آدرس محل جغرافیایی خود را در گوگل به نمایش بگذارید و مشتریان بیشتری را برای خود فراهم کنید. افزونه Yoast Local SEO این اقدام را برای شما انجام می دهد. برای اموزش و فعال کردن و توضیحات کامل در خدمت شما دوستان عزیز هستم
×
×
  • اضافه کردن...