رفتن به مطلب

MindMaster

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    25
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره MindMaster

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. MindMaster

    تم برای سایت انگلیسی زبان

    بله سلیقه ای هستش، منتها تجربه دوستان در اینجا به مراتب بیشتر از بنده هست و به تم های بیشتری آشنایی دارید و می دونید کدومها مناسب این منظور هستن. من صرفا چند اسم میخوام معرفی کنید تا برم دموهاشون رو ببینم و بهترین رو انتخاب کنم. توضیح کاربریش هم اینه که در سایت من برنامه ها و نرم افزارهای مختلفی به مرور زمان ارائه میشه، یعنی به نحوی عکسهای کوچیک و متوسط برای هرکدوم به علاوه توضیحات، تم مجله نمیخوام چون بیش از حد تمرکزشون روی عکسه، ولی یه چیزی که ساده و شیک باشه و از نظر امکانات خوب باشه و همینطور از نظر نمایش مطالب هم حالت زیبا و کاربرپسند داشته باشه.
  2. MindMaster

    تم برای سایت انگلیسی زبان

    با سلام، برای یک سایت با موضوع فروش و خدمات برنامه نویسی و نرم افزاری یه تم بهینه و زیبا میخوام. امکانات تم مخصوصا در بخش نوشتاری و جدول هم حدالامکان خوب باشه، زبان سایت انگلیسی هست و تم انگلیسی میخوام. اساتید گرامی لطفا چند تم رایگان و یا با قیمت مناسب با این مشخصات معرفی کنید.
  3. MindMaster

    تم ها و ادز آن انگلیسی

    با سلام، زبان یکی از سایتهای من که در حال راه اندازی هست انگلیسی هست، قبلا برای سایتهای فارسیم تم ها و ادز آن های فارسی به راحتی پیدا و نصب میکردم و مشکلی نبود، سوالم اینه الان تم ها و ادز آن هایی مثل yoast seo و سایر ادز آن های ضروری (انگلیسی) رو به صورت رایگان از کجا میتونم پیدا کنم؟ لطفا منبع و یا منابعی برای تم ها و ادز آن های انگلیسی برام معرفی کنید.
  4. MindMaster

    مشکل در نصب وردپرس

    آخه در سایت دیگم یه علامت فلش هم کنارش داره و به نظر میرسه فولدر ساده نباشه. یه بار هم امتحان کردم ایجاد کردم فایلهای وردپرس رو هم داخلش انداختم کار نکرد!.
  5. MindMaster

    مشکل در نصب وردپرس

    ممنون، ولی الان پوشه public_html وجود نداره، برای اون حذف شدن public_html چیکار کنم؟
  6. MindMaster

    مشکل در نصب وردپرس

    با سلام، در نصب وردپرس با یه سری مشکلات مواجه شدم. اول از طریق خود سرویس دهنده هاست، اقدام به نصب وردپرس به صورت خودکار کردم که بعد دیدم هم سایت بالا نمیاره هم اینکه نسخه وردپرسش فارسی هست که من قصد نصب وردپرس انگلیسی دارم. به همین خاطر رفتم و دیتا و تمام پوشه های نصب شده رو حذف کردم تا دستی نصب کنم. الان وردپرس رو آپلود و اکسترکت کردم، منتها پوشه public_html اصلا وجود نداره! یه پوشه با این اسم ایجاد کنم حله یا اینکه کار خاصی باید انجام بدم؟ من یه چند سالی از آخرین باری که دیتا و وردپرس نصب کردم گذشته بعضی مسائل رو فراموش کردم. لطفا روند اقدامات رو لیست وار بگید. الان دیتابیس هم
  7. MindMaster

    برای ایجاد این الگو چیکار باید کرد

    من مهندسی عمران خوندم، در کدنویسی سررشته ندارم. فقط میخوام بدونم کدوم افزونه ها همچین امکانی رو میدن، باهاشون میشه چارت درست کرد و اونا رو دسته بندی کرد. البته قبل از هر چیز به این نیاز دارم که پوسته رو تمام صفحه کنم. نمیدونم باید پوسته خاصی رو نصب کنم یا با تنظیمات هم میشه تغییرش داد.
  8. سلام، برای یه سایتی میخوام چند بخش متشکل از الگویی که در عکس هست رو ایجاد کنم، یعنی کل صفحه از راست به چپ بدون هیچ حاشیه و فضای خالی تماما با کادرهای مستطیلهای کنار هم پر بشن (حتی اون حاشیه های کنار سایتها که معمولا تو همه سایتها خالیه اونم پر باشه) یعنی این الگویی که در عکس هست در واقع تمام صفحه رو اشغال میکنه و تعداد این مستطیلها هم زیاده، برنامش هم اینه که در این قسمت ها پس از اینکه مشتریها وجه مربوطه رو پرداخت کردن و فرم اطلاعات رو پر کردن، اون اطلاعات با عکس سفارششون که در صفحه فرم آپلود میکنن به همراه متن تبلیغاتشون اتوماتیک وارد یکی از این مستطیلها بشه، حالا نمیدونم این رو باید با
  9. MindMaster

    چه نوع هاستی بگیرم؟

    کسی در مورد این سه سرور تجربه یا اطلاعی نداشت؟ hserver.ir netafraz.com mizbanfa.net
  10. MindMaster

    چه نوع هاستی بگیرم؟

    نه عرض کردم پربازدید نیست، یعنی تقریبا به ندرت بازدید داره! یه مدت برای ارتقا سئو آپدیتش نمیکردم. از بین سایتهایی که اسم بردم با هیچ کدومشون کار نکردید؟ بیشتر منظورم این بود دوستان هم در مورد سرور و هم پلنی که به نیازم نزدیکتره کمک کنن. چون یخورده اطلاعاتم کمه مثلا نمیدونم هارد اس اس دی تو هاستینگ تا چه حد میتونه مهم باشه و باعث سریعتر شدن لود میشه و اینکه این سرویسهای ارائه شده کدوم بهتر و ایده آلتره! تا اگه فعلا نیازی به هزینه بیشتر نیست در عین حال که سرور و امکاناتش خوب باشن به صرفه تر هم باشه برام.
  11. MindMaster

    پارک دامین و اثرات ان

    پارک دامین ir هم همین نتیجه رو میده؟ کدومش بهتره پارک یا ریدایرکت؟ ممنون
  12. MindMaster

    چه نوع هاستی بگیرم؟

    با سلام خدمت دوستان و اساتید، من یک سال پیش بدون داشتن اطلاعاتی در زمینه سایت، اقدام به ایجاد سایت کردم. حدود یک سال میگذره و کم و بیش در این مدت مقالات زیادی مطالعه کردم یخورده از نظر سئو ارتقائش دادم و در حال حاضر میخوام سایتم رو توسعه بدم. منتها هنوز هم در مورد هاست زیاد اطلاعات و تجربه ندارم و فقط یه تجربه داشتم که اونم فکر میکنم بسته به نیازم انتخاب نکردم! علاوه بر کیفیت سرورها، تو هر سایت پلن های زیادی هستن که ویژگیهای متفاوتی دارن، من واقعیتش نمیدونم دقیقا کدوم ویژگی ها و چه هاستی بدرد من میخوره! سایت من یک سایت سرگرمیه، که البته هیچ گونه کاربرد دانلودی نداره، فقط مطالب سرگرمی و آموزش
  13. MindMaster

    پارک دامین و اثرات ان

    من دامینهای .com و .ir یک اسم مشابه رو دارم. الان آدرس دات کام سایت فعال هست ولی دات آی آر رو هنوز استفاده نکردم، اگه دامین .ir رو هم بخوام فعال کنم یعنی کاربرا هم با وارد کردن site.com و هم با site.ir بتونن وارد سایت بشن، این کار چی؟ آیا انجامش کار درستی هست؟
  14. آها یعنی میشه به صورت لینک هم قرار داد ولی باید اونا رو نوفالو بکنیم! روش نوفالو کردن رو هم میشه بگید. ممنون از شما و آقا فرهاد بابت راهنماییهای خوبتون
  15. جدا لینک در بخش نظرات اسپم در نظر گرفته میشه؟! نمیدونستم! من یه پلاگین برای کنترل لینکها نصب کردم، که همه لینکهای سایت رو میاره، حتی نظرات رو، با این پلاگین، لینک سایتشون رو میشکنم.
×
×
  • اضافه کردن...