رفتن به مطلب

Ehsan_wp-parsi

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

1

درباره Ehsan_wp-parsi

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. سلام دنبال قالب رایگان میگردم اگه به قالب سبک و ریسپانسیو برخوردید لطفاً به من خبر بدهید
  2. Ehsan_wp-parsi

    تنظیمات تصاویر برای سئو

    متشکرم دوست عزیز
  3. آقا درستش کردم اصلاً نیازی نیست که فایل style.css را ویرایش کنیم بلکه باید فایل rtl.css را ویرایش کرد (برای همین بود که در پست قبلی نوشته بودم font-face در فایل style.css نیست چون آنها در فایل rtl.css هستند و میشود تغییرش داد)
  4. سلام لطفاً یک قالب ساده و ریسپانسیو برای وبلاگ‌نویسی معرفی کنید
  5. Ehsan_wp-parsi

    تنظیمات تصاویر برای سئو

  6. سلام دوست عزیز من میخواستم فونت سایت را به DroidKufi تغییر بدهم پس کد شما را به اینصورت در فایل css گذاشتم : @font-face { font-family: 'DroidKufi'; src: url('fonts/DroidKufi-Bold.eot?#') format('eot'), url('fonts/BDroidKufi-Bold.woff') format('woff'), url('fonts/BDroidKufi-Bold.ttf') format('truetype'); } body{ font-family:DroidKufi-Bold; } در فایل css قالب هیچ font- face نبود! (فایل css را پیوست کردم) پوشه فونت را هم در root و هم در پوشه قالب آپلود و unzip کردم ولی فونت سایت تغییر نکرد! css Radiate.txt
  7. سلام برای این قالب لطفاً بررسی کنید : http://yweb.pergig.ir/ فایل css قالب را پیوست کردم نمیدانم چه کدی در آن هست که اجبار میکنه که فونت نوشته‌ها wyekan بشه css Radiate.txt
  8. ممنون که جواب دادید من تو بخشهای مختلف گزینه " سفارشی سازی" رفتم روی آیکانهای موبایل و تبلت هم کلیک کردم تو تنظیمات پوسته هم رفتم گزینه خاصی برای فعال کردن منو و هدر برای موبایل داخلش نبود!
  9. سلام برای نمایش درست سایتم در دستگاههای دیگر باید قالب عوض کنم یا افزونه نصب کنم؟ تو یک سایت تست چک کردم نوشته "وب‌سایت شما به نسخه‌ی موبایل تغییر مسیر نمی‌دهد"
  10. سلام من این افزونه را نصب کردم روی قالب سایتم (/yweb.pergig.ir) فقط فونت تیترها را تغییر میدهد ولی فونت متن را تغییر نمیدهد (یک قالب دیگه را امتحان کردم روی آن قالب مشکلی نداشت ولی روی قالب دلخواهم این مشکل را دارد) فونت متن را wyekan است ولی این فونت در css وجود ندارد تا دستی عوضش کنم چه کار کنم تا روی این قالب فونت متن تغییر کند؟
  11. Ehsan_wp-parsi

    تنظیمات تصاویر برای سئو

    وقتی"متن جایگزین" را برای عکس فارسی بنویسیم برای کاربری که نمایش عکس را در مرورگرش غیرفعال کرده حرف فارسی برعکس نشان داده میشه راه حلی نداره که حروف فارسی درست نشان داده شود؟
×
×
  • اضافه کردن...