رفتن به مطلب

Truth

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره Truth

  • درجه
    تازه کار
  1. منظورتان کدام قسمت از کدهای آنجا است؟ و آیا باید در تابع ()widget قرار دهم؟
  2. من خیلی تلاش کردم با استفاده از مطالب آنجا مشکل را حل کنم؛ ولی موفق نشدم. می توانید به شکلی دقیق تر در مورد ویجت پلاگین ها مرا راهنمایی کنید؟
  3. همه ی صفحات آن تاپیک را خواندم؛ ولی فایده ای نداشت! حتی مشکل آن کاربر هم در آنجا حل نشده بود. امیدوارم واقف باشید که تنظیمات ویجت پلاگین با پلاگین ها و قالب ها متفاوت است.
  4. سلام؛ ممنونم. می خواهم کاربر بتواند از وب سرور خود یک عکس را آدرس دهی کند تا آدرس آن عکس را برای پس زمینه درنظر بگیرم. با توجه به جستجوی زیادی که انجام داده ام به نظر می رسه این کد که می خواستم استفاده کنم جوابگو نیست! آیا راهکاری می شناسید؟ <fieldset id="customize"> <label>Browse pattern:</label> <input type="file" accept="image/*" size="15" id="<?php echo $this->get_field_id('menupattern'); ?>" name="<?php echo $this->get_field_name('menupattern'); ?>" value="<?php echo $instance['menupattern']; ?>" /> </fieldset>
  5. من در حال ساخت ویجت پلاگین برای وردپرس هستم و لازم است از قسمت مدیریت ویجت ها امکان آدرس دادن فایل را هم برای مدیر سایت ایجاد کنم. متاسفانه <input type="file"> در آنجا به درستی برایم عمل نکرد! کسی از دوستان راهکاری برای این مساله سراغ دارد؟
×
×
  • اضافه کردن...