رفتن به مطلب

طراحی سایت سورینت

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    36
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط طراحی سایت سورینت

  1. میتونید از وب سایت زیر استفاده کنید : http://dlvr.it/ فکر میکنم محدودیت ارسالش 10 پست در روز هست .
  2. طراحی سایت سورینت

    کرش کردن دیتابیس

    آدرس سایتتون رو اگر قرار بدید راحت تر میتونیم کمکتون کنیم . بطور کلی : 1- وردپرس به دلیل انعطاف بالایی که داره ارتباط زیادی با دیتابیس برقرار میکنه و در صورتی که کاربران آنلاین زیادی داشته باشید میتونه براتون کمی دردسر ایجاد کنه . 2- راهکارهایی که در این خصوص عنوان میشه یکش در سمت سایت هست و یکی در سمت سرور . در خصوص سرور میتونید پلانتون رو ارتقا بدید . معمولا این اتفاق در سایت هایی با بازدید پایین نباید اتفاق بیفته (مگر مشکل افزونه ها و حملات روی سایت و مشکلات مربوط به سرور) . راه کارهای سمت سایت هم مربوط به کاهش افزونه ها - بهینه سازی دیتابیس و استفاده از افزونه های کش
  3. طراحی سایت سورینت

    مصرف cpu بالا در وردپرس

    آدرس سایتتون رو اگر قرار بدید راحت تر میتونیم کمکتون کنیم . بطور کلی : 1- وردپرس به دلیل انعطاف بالایی که داره ارتباط زیادی با دیتابیس برقرار میکنه و در صورتی که کاربران آنلاین زیادی داشته باشید میتونه براتون کمی دردسر ایجاد کنه . 2- راهکارهایی که در این خصوص عنوان میشه یکش در سمت سایت هست و یکی در سمت سرور . در خصوص سرور میتونید پلانتون رو ارتقا بدید . معمولا این اتفاق در سایت هایی با بازدید پایین نباید اتفاق بیفته (مگر مشکل افزونه ها و حملات روی سایت و مشکلات مربوط به سرور) . راه کارهای سمت سایت هم مربوط به کاهش افزونه ها - بهینه سازی دیتابیس و استفاده از افزونه های کش
  4. شما میتونید فقط از سیستم های درگاه پرداخت نظیر زرین پال و امثالهم استفاده کنید . به این ترتیب که برای هر محصول میتونید یک دکمه درست کنید و از طریق لینکی که برای اون دکمه درست میکنید اسم محصول و قیمتش رو مشخص کنید . کاربر با کلیک بر روی دکمه به درگاه پرداخت وارد میشه و مبلغ مورد نظر شما رو پرداخت میکنه . میتونید مشخص کنید بعد پرداخت به صفحه دلخواه شما وارد بشه. (صفحه ای که شامل یک فرم ثبت سفارش هست و خریدار میتونه اطلاعات خودش رو ثبت کنه ) - دقت کنید مبلغی که تعیین میکنید باید شامل قیمت محصول ، بسته بندی ، پست و . . .باشه
  5. میتونید از ابزار disavow گوگل استفاده کنید . این ابزار برای موارد اینچنینی استفاده میشه . سایت های زردی که بک لینک های بی ارزش و فیک تولید میکنن و روی رتبه شما تاثیر میزارن . اینطوری میتونید به گوگل اعلام کنید که بک لینک های ایجاد شده توسط اونها مورد تایید شما نیستن . برای استفاده از این ابزار از طریق گوگل وب مستر اقدام کنید . لینک زیر : https://www.google.com/webmasters/tools/disavow-links-main
  6. اگر لینک های تولید شده بصورت دایرکتوری هستند (اونطور که من دیدم پوشه project) کارتون راحت تر هست . از طریق روبوتکست دسترسی به این پوشه رو محدود کنید و همونطور که farhad.in عزیز عنوان کردن از بخش Remove URLs دایرکتوری رو حذف کنید و بعد تیک فیکس شدنشون رو از همونجا بزنید .
  7. طراحی سایت سورینت

    افزایش بازدید فیک

    اگر فقط میخواید رنبه الکسای خودتون رو کاهش بدید و عدد رتبه الکسا براتون مهمه ، میشه از این روش استفاده کنید ولی دقت کنید عملا شما تا زمانی که از این روش استفاده میکنید آمارتون خوب هست در صورت عدم استفاده افت شدید پیدا میکنید . به شخصه پیشنهاد نمیکنم .
  8. اگر از دسته بندی در url ها استفاده کندی تا دو عیب داره : 1- اگر دسته بندی تصاویر رو تغییر بدید لینک مطالب اون دسته 404 میشه 2- عملا یک مسیر به مطلب اضافه کردید که خوشایند گوگل نیست www.yoursite.com/آدرس 3/ آدرس 2 / آدرس 1/... هر چه آدرس دسترسی به یک مطلب کوتاهتر باشه از نظر سئو بهتر هست .
  9. طراحی سایت سورینت

    بهترین افزونه نقشه سایت؟

    با اینکه google XML Sitemap امکانات و آپشن های بیشتری میده و کامل تر و تخصصی تر هست ولی منم مثل دوستمون آقا مهران معتقدم بهتره از یک افزونه استفاده کنید . yoast افزونه معتبری هست و میشه به نقشه سایتش هم مثل سایر بخش هاش اعتماد کرد.
  10. طراحی سایت سورینت

    مدت زمان سئو شدن سایت

    در سئو یک جمله کلیدی وجود داره و اون اینه که هیچ چیز قطعی و حتمی نیست . هیچ کس نمیتونه به شما بگه چند وقته به صدر نتایج میرسید . نحوه فعالیت ، هزینه کرد ، پتانسیل سایت ، رقابت ، تلاش مستمر و در نهایت کمی شانس (از نظر بنده) از موارد مهم و تاثیر گذار در این بخش هست .
  11. موردی که در سایت شما دیدم اینه که از تگ ها بصورت زیاد استفاده کردید و به عنوان مثال عبارت "وردپرس" رو یکبار در متن به سایتتون لینک دادین و در انتهای متن همین عبارت رو به تگ لینک دادین (اتوماتیک انجام شده) . با توجه به اینکه احتمالا از این تگ ها در همه پست ها به این شیوه استفاده کردید لینک تگ ها بیشتر بوده و گوگل به اونها اهمیت بیشتری داده . پیشنهاد میکنم اگر عبارت های کلیدی برای سایتتون انتخاب میکنید و در متن اونها رو به سایت یا بخش های مختلف لینک میکنید دیگه اون عبارت رو در بخش تگ ها نزارید که به جای دیگه لینکش بده .
  12. طراحی سایت سورینت

    لود نشدن کامل سایت

    در صورتی که از Api ها و المان های گرافیکی این سایت ها (شبکه های اجتماعی) استفاده میکنید بطوری که نیاز هست فایلی از سورس اصلی لود بشه در هنگام باز کردن سایت از طریق سرویس های اینترنت ایران قطعاً به مشکل بر میخورید . پیشنهاد میکنم ایکون ها رو از هاست خودتون لود کنید . در خصوص api ها معمولا این بخش توسط افزونه های مربوط به شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار میگیره . این افزونه ها رو بررسی کنید و در صورت لزوم غیر فعالشون کنید .
  13. لطفاً ادرس سایت و ادرس پیج مورد نظر رو ارائه بفرمایید
  14. در خصوص اینکه از ساب فولدر استفاده کنید یا ساب دامین نظرات مختلفی هست . در صورتی که بخواین از حالت ساب فولدر به ساب دامین بیاید باید ابتدا ساب دامنه مورد نظرتون رو بسازید . اگر هم نام دایرکتوری فعلی نیست لازمه فایل ها رو به سابدامین انتقال بدید . بعد از انتقال به دیتابیس برید و طبق کد آموزش زیر دامنه وردپرس رو تغییر بدید . https://wpbeaches.com/updating-wordpress-mysql-database-after-moving-to-a-new-url/
  15. پیشنهاد میکنم از cdn اونم بصورت رایگان استفاده نکنید . چون وقتی مشکلی در لود آیتم ها باشه سایتتون به صورت نصفه و نیمه بالا میاد و این از نظر کاربر زیاد جالب نیست . cdn های رایگان هم زیاد مناسب دریافت خدمات نیستن . بنابراین پیشنهاد میکنم اگر سایتتون زیاد سنگین نیست از هاست خودتون فایل ها رو لود کنید .
  16. طراحی سایت سورینت

    خطای گوگل وبمستر 4403 Access denied

    بررسی کنید این لینک ها از کجا ایجاد شده . در بخش خطاهای ایندکس ، یک تبی هست که میتونید ببینید گوگل این لینک رو از کجا پیدا کرده .
  17. بطور کلی هر تغییری اون هم به این وسعت از طرف گوگل با افت ورودی مواجه میشن . به نظرم طبیعی هست . اگر روند کارتون درست باشه به احتمال بسیار بالا دوباره شرایط به روال سابق برمیگرده . ولی خب زمان میبره تا دوباره اعتماد گوگل رو جلب کنید .
  18. طراحی سایت سورینت

    سئو کار لازم دارم

    سلام در خدمتتون هستیم .
  19. بنده تجربه fdisk کل هارد رو داشتم . بعد اون هم پارتیشن ایجاد کردم و حتی ویندوز جدید نصب کردم و پارتیشن های جدید رو فرمت کردم که دسترسی داشته باشم . در نهایت با نرم افزار r-studio تونستم بیشتر از 90% کل هارد رو بازیابی کنم . با توجه به مشکل بوجود اومده و اینکه از لپتاپ استفاده میکنید پیشنهاد میکنم فقط دو درایو درست کنید . در یکی ویندوز بریزید (سعی کنید کمترین حجم ممکن رو به این درایو اختصاص بدید) و اون یکی دیگه رو با مابقی حجم باقیمونده بسازید . در نهایت پس از نصب ویندوز بدون نصب هرگونه نرم افزار اضافی فقط نرم افزارهای بازگردانی (پیشنهاد بنده r-studio) رو نصب کنید و اقدام به ریکاوری کنید .
  20. فکر نمیکنم مشکلی در دسترسی به سایت شما از ip های مختلف باشه . https://www.host-tracker.com/InstantCheck/1/553e54ff-be9a-e711-892b-0003ff7328cc تنها fail مربوط به سنگاپور هست . چند بار دیگه از طریق این سیستم دامینتون رو تست کنید شاید مشکل از سرور سنگاپور باشه . اگر باز هم همین خطا رو داد احتمالی که میدم اینه که سرور فیلتر شکن شما در همین رنج ای پی قرار داره .
  21. طراحی سایت سورینت

    مشکل در Fetch as Google

    partial به این معنی هست که بخشی از وب سایت شما رو نتونسته بررسی کنه . ممکنه دسترسی به این بخش رو توسط روبوت تکست بسته باشین یا اینکه سرورتون بصورت مقطعی دچار مشکل شده باشه . بعد از fetch با کلیک کردن بر روی گزارش میتونید ببینید گوگل به چه قسمت هایی دسترسی نداشته . همچنین میتونید ظاهر سایتتون رو در دو حالت مختلف (از دید کاربر و از دید گوگل) ببینید . در این بخش نباید تفاوتی ظاهری دیده بشه و شیوه ای که گوگل میبینه باید دقیقا مثل حالتی باشه که کاربر میبینه
  22. طراحی سایت سورینت

    عدم لود کامل قالب

    احتمالا یک فایل درون ریزی باید داخل مجموعه قالب باشه یا اینکه یک برگه جدا برای صفحه اصلی در نظر گرفتن که بعنوان برگه نخست باید قرار بدید . تنظیمات -> خواندن -> برگه یکتا (فعال شود) -> برگه نخست (انتخاب شود)
  23. طراحی سایت سورینت

    باالا اومدن سایت با https و بدون https

    پس از انتقال سایت از http به https حتما دقت کنید : 1- ریدایرکت ها بصورت کامل انجام شده باشه. 2- برخی کد ها در خصوص ساب دامین ها مشکل ایجاد میکنن . کدی رو بزارید که ساب دامین رو ریدایرکت نکنه . این مشکل خصوصا در مورد سایت هایی که هاست دانلود با سابدامین مثل dl دارن با خراب شدن لینک های دانلود خودش رو نشون میده . 3-- حتما یکبار در دیتابیس http://yorsite رو به https://yoursite ریپلیس کنید . چون وقتی فایل ها بصورت http فراخونده میشن اون بالا کنار ادرس بجای قفل سبز هشدار زردرنگ دریافت میکنید
  24. اکثر مواردی که در این خصوص بیان میشه حاصل تجربیات افراد هست و هیج چیز در سئو قطعی نیست . حاصل تجربه اکثر افراد در خصوص لینک های نوفالو نتیجه مثبت اونهاست . (البته نه به اندازه فالو) . بنده به شخصه فکر میکنم با توجه به اینکه لینک های فالو اگر به سایت های نامرتبط و اسپم داده بشه برای شخص لینک دهنده امتیاز منفی داره ولی وقتی نوفالو میشه حداقل میشه اینو گفت که لینک دهنده ضرر زیادی نمیکنه
  25. طراحی سایت سورینت

    لود طولانی سایت وردپرس

    اگر هاست ایران هم دارید gtmetrix زمان لود طولانی تری رو براتون نشون میده . این رو هم مد نظر قرار بدید .
×
×
  • اضافه کردن...