رفتن به مطلب

fashiontak

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط fashiontak

  1. سلام آقای مرتضی. بنده از قالب نیلسن بسته نصبی استفاده می کنم. اوایل کار مشکل نداشتم. اولین بار بعد از بارگذاری چند عکس و تغیر در فهرست ها و سپس نصب افزونه زرین پال که از خود سایت زرین پال گرفتم، با مسدودشدن مواجه شدم و دفعات بعد فرصت نکردم کاری بکنم فقط پسورد هاست و وردپرس را تغییر دادم.
  2. سلام. به تازگی شروع به پیاده کردن سایت نموده ام و هنوز به طور کامل راه اندازی نشده است. بکاپ برایم مهم نیست، می توانم از اول شروع کنم. اما می ترسم همین که سایت باز شد دوباره زود مسدود گردد.می خواهم با اطلاع از علت این مشکل هرچه زودتر در رفع آن بکوشم.
  3. سلام خدمت سروران گرامی در انجمن وردپرس فارسی چند روز است پشت سرهم دسترسی به پنل و وردپرس سایت مسدود می شود ( This Account has been suspended ) و هربار هاستینگ اعلام می دارد که به دلیل ارسال اسپم بوده است. مسیرهای اسپم به صورت زیر بوده: بار اول: ارسال اسپم از SPAMMER! PATH:/home/sarobira/public_html/wp-content/uploads/revslider/fullwidth صورت گرفته است باردوم: SPAMMER! PATH:/home/sarobira/public_html/wp-content/plugins/yith-woocommerce-request-a-quote/includes بار سوم: SPAMMER! PATH:/home/sarobira/public_html قبل از بار سوم افزونه captcha را هم نصب نمودم ولی بازهم یک روز
×
×
  • اضافه کردن...