رفتن به مطلب

Inna

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

1

درباره Inna

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. Inna

    تا سرور جداگانه در whmcs

    سروری که WHMCS روی اون هست خارج هست یا ایران؟ احتمال داره اختلال ارتباطی بین ایران و خارج باشه. البته من این آی پی داخل عکس رو که با پورت ۲۰۸۷ توی وب می زنم باز نمیشه.
  2. Inna

    تا سرور جداگانه در whmcs

    خطا که میگه به سرور نمی تونه وصل بشه. اگر ممکن هست دسترسی AnyDesk رو در پیام خصوصی همین جا ارسال کنید تا از روی سیستم شما من بررسی کنم.
  3. Inna

    تا سرور جداگانه در whmcs

    و Module Queue؟
  4. Inna

    تا سرور جداگانه در whmcs

    این عکس شما دیتایی نداره که من چک کنم برای عیب یابی مشکل دوست عزیز. صفحه لیست محصولات که محصول می سازید، بعدش همین محصول اون تب که تب سوم فکر می کنم میشه. ماژول کیو رو هم چک کنید. چون معادل فارسی شون نمی دونم چی ترجمه شده.
  5. Inna

    تا سرور جداگانه در whmcs

    خب وقتی برای من هم قرار هست ایجاد نشه چطوری باید متوجه بشم؟ عکسی که گفتم رو ارسال کنید. و همین طور module queue رو هم در whmcs چک کنید.
  6. Inna

    تا سرور جداگانه در whmcs

    ۱- منظور از سرویس قبلی، تمدید هست یعنی؟ ۲- یه عکس از صفحه یکی از محصولات تب Module Settings بدید که مشکل داره
  7. Inna

    تا سرور جداگانه در whmcs

    به صورت دستی یعنی چطوری؟ از WHM مستقیم می سازید؟
  8. Inna

    تا سرور جداگانه در whmcs

    سلام در WHMCS بخش کانکشن تست که یوزرنیم و پسورد WHM را چک می کند درست کار می کند و خطایی بر نمی گرداند؟ همین طور زمانی که روی ماژول رفع تعلیق یا Unsuspend در WHMCS کلیک می کنید هاست مشتری را نمی تواند رفع تعلیق کند؟ چه خطایی بر می گرداند؟ معمولا خطایی که بر می گردانند نشان دهنده مشکل هست.
  9. سلام، وقت شما بخیر و سال نو مبارک به دنبال پلاگینی بودم که متاسفانه تا به این لحظه در نتایج و جستجوهایم به آن نرسیدم. فرض کنید من چند سرویس و محصول مختلف می خواهم هر کدام را بر پایه ساعت استفاده و روزانه و ماهانه به کاربران بفروشم که بر پایه ساعت باشد ولی کاربر مثلا بتواند بین روزانه و ماهانه هم سوییچ کند (هزینه هر ساعت هر ۲۴ برای روزانه و هزینه روزانه هم ضرب در ۳۰ برای ماهانه). مورد را مثال بزنم: مثلا سرویس الف هر ساعت ۱۰۰۰ تومان، سرویس ب هر ساعت ۷۰۰ تومان، سرویس ج هر ساعت ۵۰۰ تومان، سرویس د هر ساعت ۶۰۰ تومان، سرویس ه هر ساعت ۳۰۰ تومان. و کاربر بتواند انتخاب کند که هر سروی
  10. Inna

    تولید محتوای تست برای وب سایت آموزشی

    سلام تشکر از شما بابت خوش آمدگویی و تذکر تان. عذرخواهی می کنم، متوجه این بند نشده بودم.
  11. Inna

    تولید محتوای تست برای وب سایت آموزشی

    با سلام برای یک وب سایت آموزشی نیاز به تولید محتوای تست با محوریت آموزش و مدرسه داریم. وب سایت روی یک ساب دامین تست به شما تحویل داده می شود و لازم است مثل افرادی که قالب فارسی می کنند و یک سری محتوای بدون معنی قرار می دهند، شما نیز مطلب تولید کنید اما مطالب و اخبار کمی معنی در حوزه آموزش و مدرسه و دانشگاه داشته باشد. وردپرس خام به شما تحویل داده می شود که تمامی موارد شامل دسته بندی، عنوان مطلب، محتوا و تصاویر مطالب توسط شما باید انجام شود. ترجیح این هست که از یکی از قالب های رایگان در مخزن وردپرس استفاده شود اما اگر نظر شما خرید قالب خاصی هست اعلام باید بفرمایید تا بررسی شود.
×
×
  • اضافه کردن...