رفتن به مطلب

aenigma

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    15
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

3

درباره aenigma

  • درجه
    تازه کار
  1. aenigma

    قراردادن تک H1 در breadcrumbs

    ببینید تگh1 رو طراح روی اون آدرسی که بالای صفحه است قرارداده نه روی تایتل صفحه نمیدونم منظورمو متوجه شدید
  2. aenigma

    قراردادن تک H1 در breadcrumbs

    دوستان سلام من سایتمو دادم طراحی کردن اما تک h1 براش در نظر نگرفته بودند . درخواست دادم تا این موردو رفع کنن اما تیم طراح اومده و تگ h1 رو توی breadcrumbs ( خرده نان یا نان ریزه ) صفحه قرار داده نمیدونم این کار درسته یا نه ؟
  3. aenigma

    ریدایرکت صفحات 404 به 410

    بنده یک سوال مهم داشتم ممنون میشم اگر یک راهنمایی دقیق به بنده بدید من یه سایت داشتم با CMS خصوصی بود و به مشکل برخورد و مجبور شدم که دوباره سایت رو راه اندازی کنم اما با وردپرس 3 هزار صفحه داشتم که در اثر URL ها همشون 404شدن و مدیریت این مجموع که خودش سئوکار بود گفت مشکلی نداره دوباره ایندکس میشید . الان اینهمه 404 دارم خواستم بدونم این صفحات رو 410 کنم بهتره یا با افزونه به یک صفحه 404 اختصاصی ریدایرکتش کنم ؟
  4. aenigma

    گزارش مشکل URL Parameters در وب مستر تولز

    دوستان سلام لطفاً در خصوص گزارش URL Parameters وب مستر من اگه میشه یه راهنمایی بدید و بگید این مشکله ؟ اگه مشکله چیه و برای رفعش چکار باید بکنم ؟ ممنون میشم کمکی بکنید
  5. aenigma

    Fetch as Google گوگل وب مسترتولز

    ممنونم بابت راهنمایتون . یعنی با این کار مشکل بنده حل میشه و اگه نشد چی باید چیو بررسی کنم ؟ همون مشکل سرور میشه ؟
  6. aenigma

    Fetch as Google گوگل وب مسترتولز

    ممنون خب برای رفع این مشکل چه اقداماتی رو انجام بدم
  7. aenigma

    Fetch as Google گوگل وب مسترتولز

    مرسی این یکی از صفحاتیه که به بیشترش گیر داده . جلوگیری از خونریزی بعد از عمل بینی
  8. aenigma

    Fetch as Google گوگل وب مسترتولز

    بیشتر مشکل فونت رو داره که نوشته به صورت موقت قابل دسترس نیست ؟ چطور تو یه پیج همه فونت هارو میشناسه و تو یه پیج نمیشناسه ؟
  9. aenigma

    Fetch as Google گوگل وب مسترتولز

    اینکه فرمودیت درست و مشخصه من مشکلم اینجاست که چرا بعضی ازین صفحات این مشکل رو پیدا میکنن و جزئی ایندکس میشن ؟ مشکل از کجاست ؟ از سایته ؟ از طراحیه ؟ از سروره ؟ از کد هستش ؟ از چیه ؟
  10. aenigma

    Fetch as Google گوگل وب مسترتولز

    سلام خواستم بدونم چرا در بخش Fetch as Google گوگل وب مسترتولز تو ایندکس هاش یک سری از مطالب با ایندکس جزئی ( Partial) و تو یک سری موارد ایندکس کامل ( Complete ) مواجعه میشیم؟ خواستم بدونم علتش چیه
  11. aenigma

    مشکل ویدیو های آپارات در وردپرس

    مرسی پس با این تفاسیر برای سایت من آیا این مشکل ضرری ایجاد میکنه یا نه ؟ و اینکه به جای آپارات و یوتیوب آیا سرویس دهند های هستند که بتونید معرفی کنید تا ویدیو هارو اونجا آپلود کنم و بعد در سایتم قرار بدم ؟
  12. aenigma

    مشکل ویدیو های آپارات در وردپرس

    نه متاسفانه این مقاله رو خودنم ولی کار منو راه نمیدازه
  13. aenigma

    مشکل ویدیو های آپارات در وردپرس

    با سلام و خسته نباشید یه مشکل دارم ممنون میشم که برای رفع اون کمکم کنید من ویدیو های سایتمو تو آپارات آپلود کردم و کدشو جهت نمایش درون وب سایتم گرفتم و قرار دادم اما مشکل اینجاست که در وب مستر در بخش Blocked Resources این ویدیو ها ارور دادند و robots.txt سایتمم اینه User-agent: * Disallow: /wp-admin/ Allow: /wp-admin/admin-ajax.php ممنون می شم اگه راهنمایی کنید
  14. نه فقط آمار نمیده . البته یک سری تغییرات انجام دادم که منتظرم یه روزی بگذره ببینم آمار رو بالاخره نمایش میده یا نه که امیدوارم نمایش بده . ولی مشکل از فارسی بودنشه چون یه گل برای آدرس اصلی قراردادم و چون لاتین بود بدون مشکل کار کرد اما پیوند هام چون فارسی شدن امار نمیده .
  15. با سلام دوستان عزیز من قبلا از cms خصوصی برای وب سایتم استفاده میکردم و جدیداً اونو به وردپرس تغییر دادم اما در گوگل آنالیز وقتی در قسمت Conversions یک Goal جدید با آدرس های جدید سایتم تعریف کردم اصلا کار نمیکنه و نمیدونم به خاطر فارسی بودن آدرس هامه یا نه دلیل دیگه ای داره و برامم مقدور نیست که آدرس ها رو دوباره تغییر بدم در ضمن تو cms خصوصی آدرس ها لاتین بود و بدون مشکل کار میکرد میتونید راهنمایی کنید و بگید مشکل از کجا میتونه باشه
×
×
  • اضافه کردن...