رفتن به مطلب

ehsan.mf

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره ehsan.mf

  • درجه
    تازه کار
  1. بPost Tabs با سلام با سلام. افزونه ای میخوام که اگر به طور مثال چهار دسته بندی مختلف در سایتم وجود داره،اون ها را به صورت چهار منو آبشاری کنار هم نشون بده که با انتخاب زیر مجموعه هر کدام از دسته ها، مطالب مربوط به اون دسته را نمایش بده، یا امکان تیک خوردن داشته باشه، به صورتی که یک زیردسته از دسته بندی اول، یکی از دسته بندی دوم و ... تیک بخوره و موضوعی که در بین دسته بندی های انتخاب شده ، مشترک هست را نشون بده. بطور مثال دسته بندی اول مربوط به سیستم عامل ها، سیستم عامل اندروید انتخاب بشه. دسته بندی دوم مربوط به شرکت، شرکت سامسونگ انتخاب بشه. دسته بندی سوم مربو
  2. ehsan.mf

    انتخاب از بین دسته بندی ها

    متاسفانه سایت هنوز آنلاین نیست. افزونه های زیادی هست، ولی افزونه ای میخوام که اگر به طور مثال چهار دسته بندی مختلف در سایتم وجود داره،اون ها را به صورت چهار منو آبشاری کنار هم نشون بده که با انتخاب زیر مجموعه هر کدام از دسته ها، مطالب مربوط به اون دسته را نمایش بده، یا امکان تیک خوردن داشته باشه، به صورتی که یک زیردسته از دسته بندی اول، یکی از دسته بندی دوم و ... تیک بخوره و موضوعی که در بین دسته بندی های انتخاب شده ، مشترک هست را نشون بده. بطور مثال دسته بندی اول مربوط به سیستم عامل ها، سیستم عامل اندروید انتخاب بشه. دسته بندی دوم مربوط به شرکت، شرکت سامسونگ انتخاب بشه.
  3. ehsan.mf

    انتخاب از بین دسته بندی ها

    با سلام. یه افزونه میخوام که وقتی در یک برگه یا نوشته قرارش بدم، دسته بندی های مختلف را نشون بده و قابلیت این را داشته باشه که با انتخاب هر دسته، موضوعات اون دسته را نشون بده. یه چیزی مثل سایت دیجی کالا که در انتخاب گوشی سیستم عامل را اندروید انتخاب بکنیم، یه سری گوشی نشون میده، بعد میشه شرکت را انتخاب کرد، گوشی ها محدودتر میشه. البته برای سایت های فروشگاهی نمیخوام که بخوام از ووکاموس استفاده کنم.
×
×
  • اضافه کردن...