رفتن به مطلب

mehran242

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    8
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره mehran242

  • درجه
    تازه کار
  1. mehran242

    مشكلات و سوالات رفع ارورهاي قالب در W3C

    متاسفانه هر چی گشتم پیدا نکردم!! تگ time دقیقا کجاست؟
  2. mehran242

    مشكلات و سوالات رفع ارورهاي قالب در W3C

    با تشکر مجدد از پیگیری شما، چرا با کپی کردن این کد قبل از تگ بادی تعداد ارورها بسیار کاهش یافت؟ با توجه به فرمایش قبلی شما تگ time را که فرمودید پیدا نکردم دقیقا این تگ در کدام قسمت قرار دارد؟
  3. mehran242

    مشكلات و سوالات رفع ارورهاي قالب در W3C

    با تشکر فراوان از راهنمایی مفید شما، سایت من ورد پرس هست و زمانیکه این کدها را : <p>We open at <time>10:00</time> every morning.</p><p>I have a date on <time datetime="2008-02-14 20:00">Valentines day</time>.</p> در قسمت header.php و قبل از تک body کپی میکنم ارورها برطرف می شود ولی در صفحه اول سایت در بالای هدر به این صورت : We open at 10:00 every morning. I have a date on Valentines day. در سایت نشان داده می شود دلیل این مساله چیست؟
  4. mehran242

    مشكلات و سوالات رفع ارورهاي قالب در W3C

    با سلام من حدود 350 ارور دریافت کردم و عمدتا این ارور هست چطور می تونم برطرف کنم Bad value ۱۳۹۵/۸/۲۹ ۱۷:۰۴:۱۶ for attribute datetime on element time: The literal did not satisfy the time-datetime format. From line 877, column 9344; to line 877, column 9439 -header'><time class='av-magazine-time updated' itemprop="datePublished" datetime="۱۳۹۵/۸/۲۹ ۱۷:۰۴:۱۶" >آبان ۲ لطفا راهنمایی کنید چند روزه اعصاب برام نگذاشته
  5. ممنون از مرام تمام دوستانی که در این تاپیک راهنمایی فرمودند!!! مشکل برطرف شد برای دیگران که این مشکل بوجود میآید در نظر داشته باشید مشکل بوجود آمده از افزونه ای بود که جدیدا نصب کردم بعد از پاک کردن برطرف گردید
  6. بعد از بازگردانی بک آپ هم مشکل حل نشد. در تعجب هستم از دیروز تا حالا کسی نیست راهنمایی کنه؟!!
  7. با سلام و عرض ادب وقتی که کاربری به سایت با نقش نویسنده و یا مشارکت کننده و یا هر نقش دیگر اضافه می شود کاربر نمی توانند به پیشخوان سایت وارد شوند و بعد از وارد کردن یوزرنیم و پسورد صفحه اول سایت بارگزاری می شود و فقط در صورتیکه نقش کاربر مدیر کل باشد می تواند وارد پیشخوان سایت شود احتمال میدهم بعد از نصب افزونه wordpress Access Manager این اتفاق افتاده باشد. ولی با پاک کردن این افزونه هم مشکل حل نشد. لطفا برای حل این مورد راهنمایی بفرمایید.
×
×
  • اضافه کردن...