رفتن به مطلب

zeynab63

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره zeynab63

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. zeynab63

    مشکل در شروع کار

    سلام دوستان من وردپرس رو نصب که می کنم و شروع به کار می کنم،فقط همون موقع کار می کنه ولی بعد که سیستم رو خاموش می کنم،دفعه بعد هرچقدر می خوام وارد بشم، پیغام میده که نمی تونه این صفحه رو باز کنه. تا حالا چندین بار نصبش کردم ولی هربار همینه،راهنمایی ام کنید. باید چیکارش کنم؟
  2. zeynab63

    پشتیبانی سایت با وردپرس

    سلام دوستان آیا پشتیبانی سایتی که با وردپرس طراحی شده مثل تمام سایت های دیگه هست که با user و pass وارد admin می شیم؟ برای ورود به صفحه شناسایی admin یک سایت آماده، از کجا باید بریم؟ سایت هایی که با ASP ساخته شدن رو کافی بود در انتهای آدرس سایت،admin.asp بزنیم تا وارد بشه، تو وردپرس به چه صورت هست؟
  3. zeynab63

    رفع error

    سلام من با این erorr که خیلی اذیتم می کنه،چکار کنم؟ The requested URL was not found on this server. If you entered the URL manually please check your spelling and try again. If you think this is a server error, please contact the webmaster. می گه چنین آدرسی تو این سرور نیست. در حالی که من زمپ رو نصب کردم. وقتی بعد از دانلود و نصب زمپ،آدرس http://localhost/wp-admin/install.php رو در آدرس بار وارد می کنم تا وارد مرحله نصب وردپرس بشه،پیغام بالا رو میده. من فیلم آموزشی ومپ رو که محبت کردید فرستادید از قبل داشتم و بررسی کردم.متأسفانه ومپ رو سیستم من نصب نمی شه و وقتی
  4. zeynab63

    عدم نصب وردپرس

    سلام و ممنون از راهنمایی تون. من موفق شدم زمپ رو نصب کنم،اما وقتی تو آدرس بار localhost رو وارد می کنم که فایل دانلود شده وردپرس رو نصب کنم،ویرایشگر نمی تونه هیچ صفحه ای رو باز کنه. ممنون می شم مجدد راهنمایی کنید.
  5. zeynab63

    عدم نصب وردپرس

    با سلام من می خوام وردپرس رو نصب کنم، زمپ رو دانلود کردم تا نصبش کنم و بعد وردپرس رو نصب کنم اما زمپ روی سیستمم نصب نمی شه.نام فایلی رو دانلود کردم اینه : xampp-win32-7.0.6-0-VC14-installer[1] وقتی می خوام نصبش کنم ازم سوال می کنه که با چه نرم افزاری باز کنم؟چیکار کنم؟ کارم لنگ همینه. لطفاً راهنمایی کنید.
×
×
  • اضافه کردن...