رفتن به مطلب

vahidh

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    12
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

1

درباره vahidh

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. vahidh

    ساخت فرم آجاکس ثبت مقدار

    سلام.یک فرم می خوام با این شرایط بسازم که یک اینپوت باشه و این اینپوت در داخل مطلب ها هست و می خوام کاربر مهمان مقداری را که وارد این اینپوت کرد و اقدام به ثبتش کرد در زمینه دلخواه مخصوص همون مطلب که تعریف شده از قبل مثلا post_form_data ذخیر بشه لطفا کدهای با مثال ارائه بدید ممنون میشم.
  2. vahidh

    دیکد انکدرها

    سلام.من می خواستم برم نسخه ی اصلی سورس گاردین رو از اینجا بخرم.بعد از یک سرچ در گوگل سایت هایی پیدا کردم که ادعا می کنند می تونند فایل ها رو دیکد کنند. حال آیا این امکان پذیر هست و عملا هزینه ی خرید نسخه ی اصل برنامه یک چیز بی خودی است؟؟ تا حالا کسی تجربه دیکد کردن فایل های این برنامه رو داشته؟؟ مثل سایت های زیر : https://unzend.com/ http://decoder24.ir/
  3. vahidh

    چک کردن یک متن از یک فایل

    ممنون از پاسختون. یک سوال دیگه.من دارم فایل txt رو از یک سرور دیگه می خونم و ممکنه این سرور هر از گاهی قطع بشه و عملکرد دستورات رو بهم بریزه . آیا روشی وجود داره تا بتوانم چند ساعته و یا چند روزه از فایل txt کش بسازم و این کش هم بعد از یک مدت زمانی که تعریف می کنم پاک شه و مجدد چک کنه و این روند همیشه ادامه داشته باشه؟
  4. vahidh

    چک کردن یک متن از یک فایل

    فرض کنید یک فایل txt داریم که توش مقداری نوشته شده و این فایل در لینک قرار دارد.در پوسته می خوام دستوری باشه که بره اون فایل رو از لینک بخونه و مقدار رو چک بکنه اگه درست بود که هیچ اگر نبود ارور برگدونه چه دستوری باید باشه؟؟
  5. سلام.این لینک رو نگاه بندازید. اگر بخوام توی پوسته ام یه بخش گالری عکس ها قرار بدم بهترین روش چی هست؟ استفاده از برگه ها و قالب ساخته مخصوص اون برگه یا استفاده از کاستوم پست تایپ؟ من بیشتر کاستوم پست تایپ رو قبول دارم اما مشکلی وجود داره اینکه اگر کاربر بعد از چندسال قصد تعویض قالب رو داشته باشه گالریش از بین می ره و باید مجدد با قالب جدید ست بکنه راهکار چیست؟
  6. vahidh

    گزارش به گوگل

    سلام.اگر افرادی بدون اجازه قالب های طراحی شده مارو استفاده یکنند می شه به گوگل گزارش داد تا اون ها رو جریمه کنه؟
  7. vahidh

    بالاخره ما باید مالیات بدیم یا نه

    http://forum.shopkeeper.ir/showthread.php?t=79490
  8. vahidh

    افزونه ی ثبت سفارش

    سلام. ممنون از شما.افزونه ای می خوام که مستقل باشه برای ووکامرس نیاز ندارم.یک فرم مستقل با شرایطی که گفتم
  9. vahidh

    افزونه ی ثبت سفارش

    سلام.یک افزونه فرم ثبت سفارش نیاز دارم که عملکرد به این صورت باشه: بتوان فیلدهایی تعریف کرد مثل نام و شماره تلفن و آدرس و... سپس سفارش در دیتابیس سایت ذخیره و یک نسخه هم به ایمیل شفارش دهنده ارسال شود همچنین یک کد پیگیری هم تهیه کند. ممنون می شم اگر افزونه ای برای اینکار هست معرفی کنید
  10. vahidh

    مزیت sass و less ؟

    نحوه ی اتصال sass به قالب چگونه است؟ چه چیزهایی نیاز دارد؟
  11. vahidh

    مزیت sass و less ؟

    برای sass منابع خوب و پوسته ای که به این صورت طراحی شده باشه سراغ دارید؟ و اینکه همه ی مرورگرهای پشتیبانی می کنند و نیاز به آپدیت دارد یا مانند css بی نیاز از آپدیت است؟
  12. vahidh

    مزیت sass و less ؟

    سلام. مزیت sass و less به جای css چیه؟ برای طراحی پوسته ها بهتره از sass و less استفاده بشه؟
×
×
  • اضافه کردن...