رفتن به مطلب

m-mehdipoor

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره m-mehdipoor

  • درجه
    تازه کار
  1. m-mehdipoor

    رده بندی دسته ها

    حتما خدمت شما https://wordpress.org/themes/hueman ممنون می شم بررسی کنید.
  2. m-mehdipoor

    رده بندی دسته ها

    سلام ممنون از پاسختون ولی همانطور که عرض کردم نیاز ما نمایش عادی است نه به این شکل برای این منظور راهکاری پیشنهاد می کنید؟
  3. m-mehdipoor

    رده بندی دسته ها

    بله روی قالب دیگر کار می کند ، صرفا روی این قالب کار نمی کند و به صورت دیگری دسته بندی می کند به این صورت که دسته هایی که زیر یک مادر هستند از بقیه دسته ها با یک خط جدا می شوند که مد نظر من نیست و می خوام عادی مثل سایر قالب ها شود... راهکاری وجود دارد؟
  4. m-mehdipoor

    رده بندی دسته ها

    خدمت شما http://files.hamyarwp.com/2014/09/hamyarwp-hueman.zip
  5. m-mehdipoor

    رده بندی دسته ها

    با سلام من از قالب Hueman استفاده می کنم متاسفانه در این قالب اگر از ابزارک ها دسته اضافه کنیم ، رده بندی به صورت پله کانی که زیر شاخه با کمی فاصله نمایش داده بشه ، نمی شه دوستان می دونن چطور می شه این مورد را حل کرد؟
  6. m-mehdipoor

    تبلیغ بین پست ها

    مورد حل شد دوستان. فقط css کمی کانفلیکت پیدا کرد که دارم بررسی می کنم ممنون از هر دوی شما.
  7. m-mehdipoor

    تبلیغ بین پست ها

    برای ایندکس می خوام منظورتون این است ؟ <?php while ( have_posts() ) : the_post(); ?>
  8. m-mehdipoor

    تبلیغ بین پست ها

    ممنون از جواب شما ولی جواب نداد من الان به این شکل قرار دادم <?php if ($count == 4) : ?> متن تبلیغ <?php endif; $count++; ?> <?php if ( have_posts() ) : ?> دقیقا بالای چیزی که گفتید قاعدتا باید بعد از پست چهارم نشون بده ، درسته؟ ولی نشون نمی ده ، جایی رو دارم اشتباه می کنم؟
  9. m-mehdipoor

    تبلیغ بین پست ها

    سلام من می خوام در بین پست ها تبلیغ بزارم ، این کار رو قبلا بار ها انجام دادم و از راهنمایی موجود در همین انجمن استفاده کردم ولی نمی دونم چرا برای قالب twentyeleven نمی شه این کار رو انجام داد ! کد زیر را در هر جای قالب میزارم اصلا انگار کدی قرار نگرفته و نمی خونه <?php /** Ads Code By **/?> <?php if ($count == 1) : ?> تبلیغ شما 1 <?php elseif ($count == 2) : ?> تبلیغ شما 2 <?php elseif ($count == 3) : ?> تبلیغ شما 3 <?php endif; $count++; ?> ممنون می شم دوستان راهنمایی کنند.
×
×
  • اضافه کردن...