رفتن به مطلب

نسیم 12

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    19
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

3

درباره نسیم 12

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. نسیم 12

    سایت اختصاصی و سئو

    تا چه تعداد بازدید در روز با سیستم وردپرسی پاسخگو هست؟؟
  2. نسیم 12

    سایت اختصاصی و سئو

    سلام درسته که وردپرس سیستم رایگان هست ولی اگر بخواهی از قالب های آماده استفاده نکنی و گرافیک اختصاصی طراحی کنی دیگه رایگان نیست و باید هزینه برای طراحی قالب کنی... در مورد رعایت اصول در سیستم اختصاصی این را چطوری می تونیم بفهمیم؟؟ سایتی برای چک کردن این موضوع هست؟؟
  3. نسیم 12

    پهنای باند

    سلام در مورد اول چطور می تونم ار وجود کدهای مخرب یا پلاگین مخرب با خبر بشم؟؟ روشی برای تست هست؟؟
  4. نسیم 12

    سایت اختصاصی و سئو

    سلام سوالی داشتم اگر بحث هزینه و نیروی متخصص برنامه نویسی مطرح نباشه از لحاظ سئو و بهینه بودن برای موتورهای جستجو یک سایت با برنامه نویسی اختصاصی یا سایتی با سیستم مدیریت محتوای وردرس کدوم را پیشنهاد می کنین؟؟؟
  5. نسیم 12

    پهنای باند

    عکس ها که بهینه هست وای دیتابیس تا حالا بهینه سازی نکردم حتما انجام می دم...ممنون چه نظری در مورد این هاست هایی که می گن "هاست برای سایت های پر بازدید" دارین؟؟
  6. نسیم 12

    پهنای باند

    سلام دوستان ما سایتی داریم که مدام پهنای باند افزایش می دیم ولی باز بعد از مدتی تعداد بازدید سایت که بالا میره پهنای باند کم می یاد... چه راه حلی هست تا با مشکل پهنای باند روبرو نشیم؟؟؟چه کارهایی توی سایت باید انجام داد تا مصرف کمتر بشه؟؟؟ و اینکه هاست مجازی گزینه خوبی هست؟؟ الان پهنای باند 100 گیگ هست که باز در انتهای ماه کم آمده...
  7. نسیم 12

    افزونه ای برای همکاری در فروش

    ممنون خیلی خوب بود افزونه ای در این زمیه رایگان هم هست؟
  8. نسیم 12

    افزونه ای برای همکاری در فروش

    سلام من قالب وردپرسی دارم و قصد عوض کردن آنرا ندارم در قسمت فروشگاه که دانلود فایل هست قصد دارم این امکان را بذارم که فروشنده ها ثبت نام کنن و فایلشان را برای فروش بگذارن و بعد از فروش درصدی از فروش به آنها پرداخت بشه برای این منظور افزونه ای هست؟؟ سیستم فروشگاه قالب من وکامرس هست یک سرچی که تو انجمن داشتم با AFFILIATE آشنا شدم ولی این افزونه خودش چند دسته داره کدوم برای این منظور مناسب هست.بیشتر به نظر آمد که این افزونه بازاریابی برای تبلیغ لینک محصول هست ممنون
  9. این سوال منم هست اگر راهنمایی کنین
  10. نسیم 12

    ایمیل به افراد مختلف در فروش

    سلام آیا این امکان هست که هر محصول خاصی را که فروختیم مشخص کنیم به ایمیل اون فروشنده یک میل فرستاده بشه و برای هر محصول یک ایمیل مشخص کنیم؟؟ تو تنیمات وکامرس یک ایمیل مشخص شده که بعد از فروش اطلاع داده بشه حالا اگر تعداد فروشنده ها چند نفر باشن چطور می تونیم چندین میل تعریف کنیم؟؟یا اینکه برای هر محصول یک میل تعریف کنیم؟؟
  11. نسیم 12

    لینک تبلیغات بطور غیر مستقیم

    من هر روز می آیم سر می زنم که ببیم جوابی داده شده به سوالم یا نه؟؟ مدیر انجمن آیا راهی هست اگر پستی جواب داده شد به ما ایمیل بشه؟؟
  12. نسیم 12

    لینک تبلیغات بطور غیر مستقیم

    منمون از پاسختون چطوری همچین کاری میشه کرد افزونه خاصی باید نصب کنم؟؟
  13. نسیم 12

    لینک تبلیغات بطور غیر مستقیم

    سلام دوستان من در بعضی از سایتها که تبلیغ بنری میذارن دیدم که وقتی ماوس روی بنر میذاری آدرسی از خود همون سایت تبلیغ کننده هست و وقتی کلیک می کنی اول یک صفحه از خود سایت باز میشه بعد از اون صفحه به آدرس سایت تبلیغ شونده ریدایرکت میشه... اولا این کار چطور میشه که لینک مستقیم تو صفحه اصلی نیست و بعد هم این چه امتیازی دارد و نکته مثبت این کار چی هست؟؟ ممنون
  14. سلام من از افزونه w3cache استفاده می کنم و چند روزی هست پایین سایتم این نوشته هست و لینک به سایت افزونه هستش Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE و تو تنظیمات افزونه هم نوشته The plugin is currently enabled in community edge mode. این داستانش چی هست و چطوری برش دارم???
×
×
  • اضافه کردن...